نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تبعیت از ولایت فقیه جز خصوصیت اصلی بسیج بوده و همین ویژگی باعث شده این نهاد انقلابی در صحنه‌های خطیر انقلاب دچار اشتباه نشود.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۲۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: سازمان‌هایی که به دستور حضرت امام خمینی در کشور ایجاد شدند امروز خدمات زیادی به مردم و انقلاب ارائه کرده‌اند که این نشان دهنده عمق نگاه ایشان بود. 

وی با بیان اینکه فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف امید بخش است، افزود: آنچه که جامعه از بسیج دیده تنها اخلاص و خدمت‌گذاری به مردم است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه جز خصوصیت اصلی بسیج بوده و همین ویژگی باعث شده این نهاد انقلابی در صحنه‌های خطیر انقلاب دچار اشتباه نشود. 

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن در تهاجم خود ابتدا فرهنگ و ارزش‌های انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد، تصریح کرد: تمام مجموعه انقلاب بایستی در راستای تحقق آرمان های امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی در میان مسئولین حاکم شود باعث می‌شود که مرحله ایجاد دولت اسلامی محقق شود و به سراغ ایجاد جامعه  و تمدن اسلامی برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات