فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از افتتاح کارگاه خیاطی اشتغال زایی زنان بد و بی سرپرست به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) حوزه بسیج 220 خواهران در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسداراعظمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و  استقبال از اقدام خیرخواهانه بزرگ و ارزشمند راه اندازی کارگاه اشتغال زایی خیاطی، اظهار داشت: راه اندازی این کارگاه علاوه بر اشتغال زایی و افزایش تولید، موجب امیدواری در جامعه خواهد شد.

وی  با اشاره به ایجاد روحیه تلاش و تولید و کار در جامعه و میان جوانان و زنان بی سرپرست، تصریح کرد: فعالیت های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) الگوی رفتاری بسیار خوبی برای دیگران است، تا با نیتی پاک زمینه را برای اشتغال نیازمندان توانمند فراهم کنند و شاهد شهری پر تلاش باشیم.

اعظمی با اشاره به سابقه درخشان جهادگران این پایگاه مقاومت که یکی از پایگاهان فعال فرهنگی و سازندگی است، گفت: بسیجیان این پایگاه از مهرماه سال ۹۹با هدف در آمدزایی به منظور تهیه جهیزیه و مواد غذایی برای نیازمندان کارگاه تولیدی را تأسیس و تا کنون موفق به اهداء بیش از ۵۰ سری کمک جهیزیه برای زوج های جوان شدند.

وی هدف از افتتاح کارگاه خیاطی را اشتغال زایی در کنار ایجاد درآمد عنوان کرد، افزود: قبلاً در این محیط مهد کودک افتتاح شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کاربری داده و با فکری هوشمندانه با حداقل ها و هماهنگی های سایر، ساختاری ایجادشد، تا با حضور خواهران و برادران امروز  این کارگاه را به برکت هفته بسیج افتتاح شود.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار در این کارگاه تحت آموزش قرار می گیرند و پس از اینکه آموزش های لازم را در این عرصه دریافت کردند و به مرور زمان توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

اعظمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همین کارهای حداقلی که اگر به همدیگر وصل شود، دریایی با مواجی تبدیل می شود، تمام مشکلات اسلام و جامعه و حرکت به سمت دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی و ما ان شاء الله در بسیجی که نقش ویژه ای در راستای تمدن اسلام و ظهور امام زمان (عج) دارد، قدم بر می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها