بانوی بسیجی کارآفرین و خلاق شاندیزی که با راه اندازی گروه جهادی با نام شهید گیلاسی از سال 90 تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۵۷۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خدیجه صدیقی که با راه اندازی گروه جهادی با نام شهید گیلاسی از ابتدای سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از پانصد شغل برای بانوان شهر خود ایجاد نموده است گفت: تاکنون و به همت اعضای گروه جهادی توانسته ایم برای بیش از ۵۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف شغل ایجاد نماییم.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی را از همان ابتدا با هدف ایجاد شغل در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف ایجاد نموده است بیان نمود: اولویت اول ما در این اشتغالزایی‌ها با زنان بدسرپرست یا بی سرپرست و نیازمند بوده است تا به نوعی بتوانیم از آن‌ها دستگیری نموده و منبع درآمدی برایشان ایجاد نماییم.

صدیقی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید گیلاسی تاکنون در زمینه تولید تشک و کالای خواب، ایجاد گلخانه و کشت صیفی جات، پرورش و تولید تخم بلدرچین، آژانس بانوان، کارگاه عروسک سازی و... ورود موفقی داشته است افزود: برای گسترش زمینه‌های شغلی و افزایش سطح تولید و اشتغالزایی نیازمند حمایت مسئولین و ارگان‌ها با اعطای وام‌های قرض الحسنه اشتغالزایی می‌باشیم.

مسئول گروه جهادی شهید گیلاسی شاندیز در پاسخ به سوأل خبرنگار خبرگزاری بسیج که علت موفقیت شما چیست؟ تصریح کرد: علتش توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، نگاه به داخل و حمایت شدن از طرف افرادی است که دل در گرو این آب و خاک دارند.

صدیقی خاطرنشان کرد: اگر دولت، واردکنندگان و افراد توانمند از همان اوایل سال ۱۳۹۰ که مقام معظم رهبری فرمان حمایت از اقتصاد مقاومتی را صادر نمودند به توصیه‌های حکیمانه ایشان گوش فرا داده و بجای این همه واردات بی رویه و اقلام گوناگون از تولید و کسب و کار داخلی حمایت می‌کردند اکنون حال و روز اقتصادی کشور اینگونه اسفناک نبود.

گفتنی است خانم صدیقی به دلیل کارآفرینی موفق برگرفته از مأموریت‌های جهادی و کمک به محرومان با تأکید بر تقویت مشاغل خانگی متنوع برای اشتغال بانوان به عنوان یکی از برگزیدگان ششمین جایزه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در سال جاری انتخاب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها