خبرهای داغ:
فرمانده حوزه قمربنی‌هاشم(ع) ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای رزمایش بهداشتی به‌صورت هم زمان در ۱۲ روستای ملایر با حضور بسیجیان

فرمانده حوزه قمربنی‌هاشم(ع) سپاه ملایر از برگزاری رزمایش بهداشتی هم زمان در ۱۲ روستای حوزه استحفاظی و توزیع ماسک و محلول ضد عفونی و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی این روستاها به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

اجرای رزمایش بهداشتی به‌صورت هم زمان در ۱۲ روستای ملایر با حضور بسیجیانسرهنگ حسین ترکزبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از اقدامات راهبردی امام خمینی (ره) به عنوان معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸تشکیل و بنیانگذاری نهاد مقدس بسیج بود.

وی در ادامه با اشاره به تعاریف امامین انقلاب از بسیج گفت: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌فرمایند بسیج یعنی حضور آگاهانه و زیرکانه یک انسان در مواجهه با دشمنان انقلاب و نظام اسلام کشور؛ بسیج عبارت است از نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها.

فرمانده حوزه قمربنی‌هاشم(ع) سپاه ناحیه ملایر با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در دفاع مقدس گفت: بسیجیان در برهه‌های زمانی بسیاری همچون سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و... از انقلاب دفاع کردند و رشادت‌های بسزایی در دفاع از حرم از خود نشان دادند.

وی با اشاره به برنامه‌ها هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج خانه مددجویی که در یکی از روستاهای منطقه تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد و چندین طرح سازندگی دیگر نیز در دست اقدام است.

ترکزبان با اشاره به وضع موجود در کشور و جهان که بیماری کرونا همه‌گیر شده است، خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های اجتماعی در فضای مجازی یا با تعداد نفرات کمتر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری رزمایش بهداشتی هم زمان در ۱۲ روستای حوزه استحفاظی و توزیع ماسک و محلول ضد عفونی و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی این روستاها از برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده حوزه قمربنی‌هاشم(ع) سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه همه پایگاه این حوزه در روستاها قرار دارند و عمده فعالیت‌های روستائیان دامداری است، گفت: به مناسبت هفته بسیج با اعزام دامپزشکان به روستاها، معاینه دام‌های سبک و سنگین این روستاها به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید علمی و کلاس عملی جمعی از بسیجیان این منطقه از مزرعه گیاهان دارویی افزود: در این برنامه بسیجیان از نزدیک در مزرعه یکی از کشاورزان خوش ذوق منطقه با کاشت، داشت و برداشت زعفران و گل محمدی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات