معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج تأکید کرد: متناسب با شرایط کشور آرایش سازمانی بسیج هم متفاوت می‌شود. در سیل، زلزله و کرونا بسیج از مردم و در خدمت مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حیدر بابااحمدی، معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به چهل و یکمین سالگرد بسیج مستضعفین گفت: به گفته امام راحل، بسیج عبادتگاه و خدمت در بسیج عبادت است، همچنین رهبر انقلاب فرمودند که همه ملت ایران بسیجی‌اند و بسیج مزرعه بی‌حصار است. 

وی با تأکید براینکه مردم یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه‌های قدرت در هر کشوری محسوب می‌شوند، بیان کرد: سرمایه انسانی یعنی همه احاد مردم که تولید کننده قدرت نرم برای مواجه با تهدیدات دشمن هستند.

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تفاوت بسیج امروز با بسیج روزهای دفاع مقدس گفت: در دهه اول انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بحث دفاع از اسلام و سرزمین مطرح بود و بسیج در بُعد نظامی خودش ظاهر شد، سازماندهی بسیج برای یک آرایش رزمی و نظامی بود و اکنون علاوه بر تقویت بنیه دفاعی و امنیتی، متناسب با شرایط کشور آرایش سازمانی بسیج هم متفاوت می‌شود. در سیل، زلزله و کرونا بسیج از مردم و در خدمت مردم است.

ارسال نظرات