در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان مطرح شد:
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان به مناسبت هفته بسیج آمده است:بسیج، نقش راهبردی در حراست از انقلاب را با تفکر ایثار، فداکاری و شهادت به رخ جهانیان می‌کشاند.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در بیانیه ای با تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

جهان شاهد، نقش راهبردی بسیج با تفکر ایثار و شهادت در حراست از انقلاب است

پنجم آذر، تصمیم راسخ بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر بسیج وارتش بیست میلیونی است یقیناً برکت حضور میلیونها جوان عاشق و پرشور در رکاب ولایت با الگوگیری از مکتب عاشورا در قالب بسیج ،روح مقاومت، ایستادگی و مبارزه را درنهاد مردم به منصه ظهور می گذارد و نقش راهبردی در حراست از انقلاب را با تفکر ایثار، فداکاری وشهادت به رخ جهانیان به فضل خدا می کشاند. 

واژه‌ی بسیج، موتور فعال ومحرکی توانمند است که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را با تحقق شعار ما می توانیم، محور و اساس رشد و توسعه قرار داده است. 

در این راستا بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان؛ ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی؛ اعلام می دارد: در برابر هجمه های دشمن مکار با تمام قوا می ایستد وجان خود را در راه اندیشه های ناب ولایت فدا می کنند و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدالله وفی عمره مدا) روز بروز بر توفیقات شجره طیبه افزوده می شود.

 

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان

 انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

 
ارسال نظرات