تفاهم‌نامه همکاری با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۶۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سپاه و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گیلان

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، تفاهم‌نامه همکاری با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضاء رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست هدف بسیج را حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و اظهار داشت: بسیج ثمره نگاه متفکرانه امام خمینی(ره) است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف ابراز داشت: نگاه اداری به ساختار بسیج اشتباه است زیرا بسیج متشکل از عموم مردم ایران بوده و همواره آماده کمک به کاهش مشکلات مردم است‌.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خانواده‌های دارای چند معلولی در استان گیلان هستند که به شدت نیازمندند تصریح کرد: سازمان بهزیستی می‌تواند روی تمام ظرفیت‌های بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی حساب کند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سپاه و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری به اجرای اسناد غربی مانند سند ۲۰۳۰ در کشور خاطرنشان کرد: اجرای این اسناد جز ضرر چیزی برای کشور ندارد و ما نیز آن‌ها را چیزی جز کاغذپاره نمی‌دانیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به تمام ارکان کشور است گفت: بسیج آماده است تا تمام ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات کشور در اختیار عموم سازمان‌ها و ادارات قرار دهد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست، بسیج را ساختاری ویژه دانست و اظهار داشت: بسیج نتیجه نگاه متفاوت امام راحل بود که نمونه آن در هیچ کشوری نیست‌.

نحوی‌نژاد با بیان اینکه بسیج ظرفیتی بزرگ برای رفع مشکلات کشور است تصریح کرد: استان گیلان متاسفانه از آسیب‌های اجتماعی متعدد رنج می‌برد که بسیج می‌تواند در زمینه مقابله با آن‌ها اثرگذار باشد.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلفی در کشور متولی پیگیری آسیب‌های اجتماعی هستند اما متاسفانه در این زمینه اقدامی نمی‌کنند و ما امیدواریم باهمکاری بسیج بتوانیم گامی موثر در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات