در چهارمین روز از هفته بسیج 715 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد, صبح امروز و با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی  دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران ، کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان  و دیگر مسؤولان استانی  آیین اهداء 715 سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی  با مشارکت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، کمیته امداد استان و قرارگاه جهادی سردار سلیمانی در سپاه فتح انجام شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اهداء 715 مورد جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد با تبریک هفته بسیج گفت: توزیع این تعداد جهیزیه بخشی از کمک‌های مومنانه‌ای است که به صورت مشارکتی میان سپاه و کمیته امداد انجام شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل  بیان کرد: در مجموع  سعی کردیم عمده کارها به صورت مشارکتی انجام شود. امروز مجتمع آب‌رسانی را با کمک آب و فاضلاب انجام دادیم، توزیع این تعداد جهیزیه با مشارکت کمیته امداد بوده است، خوشبختانه یک هم‌افزایی صورت گرفته تا این اقدامات مبارک در سطح استان انجام شود.

وی تصریح کرد: از روزی که این ویروس منحوس در کشور شیوع پیدا کرد در استان هر هفته کمک‌های مومنانه داشتیم. این کمک‌ها توسط هیات‌های مذهبی، بنیادها، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه‌های مختلف بوده است و از شهریور به اینطرف هم سعی کردیم علاوه بر بسته‌های معیشتی لوازم التحریر،لباس، کیف و کفش وسایل آموزشی توزیع کنیم و توزیع جهیزیه هم انجام گرفته است.

وی بیان کرد : دیروز ۲ هزار بسته کمک مومنانه و امروز هم ۸۰۰ مورد کمک مومنانه توزیع می‌شود.

سردار خرم‌دل  به‌ضرورت تداوم اقدامات مشترک همه دستگاه‌ها، برای ریشه‌کنی فقر در استان اشاره کرد وگفت: هدف اصلی در تعاملات، رفع نیاز محرومان و جلب رضایت آنان به‌عنوان، ولی نعمتان نظام است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سپاه فتح استان در زمینه اهدای جهیزیه، ساخت و تعمیر مسکن و همچنین اشتغال‌زایی برای نیازمندان آماده همکاری با نهاد‌های حمایتی است.

 اجرای طرح "ایران مهربان" در سال ۱۴۰۰

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد کشور در مراسم توزیع ۷۱۵ مورد جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اعلام کرد دو سال پیاپی هیچ فرد مددجوی پشت نوبت جهیزیه نداریم.

علیرضا عسکریان بیان کرد: اینکه فرد پشت نوبت نداریم یعنی برای همه نوعروسان علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی جهیزیه تهیه شده است.

وی با اشاره به ساخت تعداد زیادی مسکن گفت: امروز ۲۳۵ مورد مسکن مددحویی با مشارکت سپاه افتتاح شد و دعای خیر مردم و مددجویان همراه نظام است.

عسکریان با بیان اینکه با مشارکت سپاه و موسسات خیریه طرح‌های مشارکتی سنگینی در سطح کشور اجرا می‌شود، گفت: طرح "ایران مهربان" از خبرهای خوب کمیته امداد برای سال آینده است و در ماه‌های اول سال ۱۴۰۰ اعلام کنم هیچ یتیم و فرزند محسنین بدون حامی در کشور وجود ندارد.

احداث 3500 مکسن روستایی در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نظام اسلامی مردم را ولی نعمت خود می داند و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند.

حسین کلانتری افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق خوبی افتاده است و در حوزه خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم تفاهم نامه ای به منظور  تامین جهیزیه  با دکتر بختیاری رئیس کمیته امداد کشور منعقد شده است.

وی بیان کرد: برای احداث مسکن در مناطق روستایی تفاهم نامه ساخت 3500 واحدی با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، کمیته امداد و بنیاد مسکن امضاء شد که این واحد ها هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: 14 هزار مسکن  در طرح های روستایی، اقدام ملی، بافت فرسوده ، سیل و زلزله  در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است.
کلانتری  افزود: استان در زمینه های مختلف آب و خاک ، گیاهان دارویی ف نفت و گاز و پتروشیمی ظرفیت های زیادی دارد که می توان از این ظرفیت ها جهت رشد و توسعه استان استفاده کرد.
وی در پایان تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را بکار گرفت تا با  فشار حداکثری بر مردم نظام را با چالش مواجه کند  اما با ایستادگی و استقامت و صبر که بر رفته از تفکر بسیجی است شکست خورد  و اندیشه بسیج مقاومت تاب آوری و پیروزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات