سردار حزنی در یاسوج عنوان کرد:

راه اندازی ازدواج آسان از برنامه‌های مهم سپاه پاسداران برای تسهیل ازدواج جوانان است

دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت ‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه اندازی ازدواج آسان از برنامه‌های مهم سپاه پاسداران برای تسهیل ازدواج جوانان است و این موضوع در حال انجام است.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  سردار ضیاءالدین حزنی در آیین اهدای 715 سری جهیزیه به زوج های جوان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای اجرای طرح اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان از یرنامه های سپاه پاسداران است و در این طرح کمیته امداد و سایر دستگاه های اجرایی و ... مشارکت دارند.

وی به نتایج اثر بخش اهدای جهیزیه به زوج های جوان در کشور اشاره کرد و گفت: برخی کارخانه‌ها در کشور تعطیل بودند که سفارش تامین جهیزیه چراغ  این کارخانجات را روشن کرد به گونه ای که هم اکنون دو شیفت  کار می کنند و جشن تولید، ازدواج آسان و خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سردار حزنی ابراز داشت: طرح اهدای جهیزیه به زوج های جوان علاوه بر رفع مشکل ازدواج جوانان باعث رونق تولید کالای ایرانی و کمک به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خاطر فعالیت های مختلف  عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و ... در این استان گفت: کارهایی که در راستای محرومیت زدایی و کمک به ضعیف ترین اقشار جامعه  انجام می شود ارزش زیادی دارد .

دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت ‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خاطر فعالیت در دهستان های با ضریب 8 و 9  و اجرای  پروزه های مختلف در مناطق محروم این استان  تقدیر کرد.

وی همچنین از کمیته امداد و سایر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که برای کمک به مردم و افتتاح پروژه های مختلف تلاش می کنند نیز تقدیر کرد و افزود: همه این فعالیت ها به خاطر رضایت مندی مردم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات