خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج از مدیریت و کادر درمان بیمارستان شهید طباطبایی باغملک توسط جهادگران ، بسیجیان ، بسیج جامعه زنان و سپاه ناحیه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه باغملک در جمع پرستاران بیمارستان شهید طباطبایی ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج گفت: انشاالله که خداوند شما مدافعان سلامت و بسیجیان رهرو ولایت را به عنوان بسیجی به مفهوم واقعی یعنی متحد همدل با روحیه ایثار و رشادت طلبی و منتظر واقعی حضرت بقیه الله قبول بفرماید.
حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری بیان کرد: پروردگار متعال در سوره مبارکه ابراهیم می فرمایند "الم ترکیف ضرب الله مثلاً کلمة طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء" و حضرت امام روح الله(رضوان الله تعالی علیه) فرمودند: بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که بوی بهار و وصل طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
وی ادامه داد: ویژگی های بسیج را اگر بخواهیم از این آیه الهام بگیریم می‌فرماید درخت ریشه اش ثابت و مستحکم است ، بسیج و بسیجی هم باید ثابت و دارای ایمانی راسخ باشد و در مقابل تند باد ها و طوفان‌ ها و فشار ها و تحریم ها نلغزد و متزلزل نشود و می‌فرماید این درخت شاخ و برگ هایش به سمت آسمان در حال حرکت است ، تفکر بسیجی و نگاه یک بسیجی باید محدود به دنیای کوچک یا به جمهوری اسلامی نباشد ، بلکه به بلندای آسمان بیندیشد و این بیداری اسلامی و تفکر ناب بسیجی را به عالم انتقال دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان در پایان خاطر نشان کرد: ما بسیجیان و پاسداران لازم دانستیم که در این هفته نورانی از شما کادر بیمارستان و پزشکان و مدافعان سلامت که خصوصاً این روز ها ایام سختی را پشت سر می گذرانید تقدیر و تشکر نماییم که در وصف شما پیغمبر گرامی اسلام فرمود من سعی للمریض ... کسی که برای حاجت مریضی تلاش کند پروردگار متعال او را می آمرزد ، مثل روزی که از مادرش به دنیا آمد ، حال چه خوب است این پرستاری و این تلاش برای رفع نیاز های بیمار توسط افرادی مثل شما ها با سواد ، معتقد و بسیجی صورت بگیرد و اینجانب و همکاران و بسیجیان جهادی لازم دیدیم که در این ایام از شما تجلیل و تقدیر به عمل آوریم و امید است که اَجر جزیل شما در دنیا و عقبی از طرف حضرت حق تعالی عطا گردد و عنقریب با رعایت اصول بهداشتی و اجرای طب اسلامی ، سنتی و توسلات این بیماری منحوس از جامعه رخت بربندد.

 

در پایان از کادر درمان بیمارستان شهید طباطبایی توسط گروه های جهادی سید الشهدا و حاج احمد متوسلیان ، بسیج جامعه زنان و فرماندهی سپاه باغملک با لوح تقدیر و پک بهداشتی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها