به مناسبت هفته بسیج و به همت سپاه ناحیه ابوذر مشهد روزانه ۲۰۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۳۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
سعید خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه روزانه ۶۰ تا ۷۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های اعلام شده بین نیازمندان توزیع می‌گردد؛ بیان کرد: طبق پیش بینی ما روزانه در حدود ۲۰۰۰ سبد معیشتی توسط پایگاه‌های ناحیه سپاه ابوذر بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد، توزیع می‌شود.

خدایی افزود: در رابطه با مسجد سنگر سلامت هم ۶۰ پایگاه مقاومت وارد عمل شدند، که هر پایگاه با ۱۰ نفر نیرو تیم پزشکی را در راستای شناسایی نیازمندان، و مبتلایان محله کمک رسانی می‌کنند، همچنین با تلفن و پیامک نیاز‌های روزانه افرادی که قرنطینه هستند را نیرو‌ها انجام خواهند داد؛ تیم تذکر لسانی در رابطه با مقابله با کرونا را فعال کردیم که از بعد نماز مغرب فعال هستند و معابر اماکن عمومی را ضد عفونی می‌کنند.

خدایی ادامه داد: ۱۷ واحد مسکونی افراد نیازمند که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، را شناسایی کردیم، که این واحد‌های مسکونی برای افراد معلول یا زنان سرپرست خانوار یا کارگران بیکاری است که با کمک خیرین در حال مرمت و باز سازی منازل این عزیزان هستیم و تا پایان هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال جهش تولید سازندگی ناحیه کار‌های خوبی را انجام داده بیان کرد: ما اقدام به احداث کارگاه قالی بافی کردیم که در این کارگاه تابلو فرش، پشتی، به صورت دستبافت بافته می‌شود که ۲۰ نفر اعلام همکاری کردند جهت آموزش، و ۲۰ نفر هم جذب شده اند. همچنین کارگاه‌های خیاطی، دوخت لباس بافت، و سبزی خشک کنی از دیگر فعالیت‌های سازندگی ناحیه ابوذر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها