خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به اقدام‌های بسیج برای اشتغالزایی مردم گفت: امسال با راه‌اندازی ۱۰ کارگاه تولید خانگی، ۱۴۰ نفر در این شهرستان مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۹۲۹۷۱۳۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ سرهنگ کریم اکبری روز سه‌شنبه همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، در آیین افتتاح یک کارگاه خیریه خیاطی در کاشان افزود: کارگاه‌های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی و در زمینه مشاغل خانگی از جمله قالی‌بافی و خیاطی راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان هفته بسیج ۲ کارگاه قالی‌بافی و یک خیاطی دیگر با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال ‌برای بانوان در شهرستان کاشان راه‌اندازی خواهد شد.

کارگاه خیاطی فاطمه الزهرا (س) با اشتغالزایی هشت نفر و صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیران و حمایت‌های بسیج، امروز با حضور علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان راه‌اندازی شد.

این کارگاه با هشت دستگاه چرخ خیاطی، روزانه یک هزار دست انواع لباس تولید می‌کند.

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر بسیجی تاکنون در پایگاه‌های مقاومت و واحدهای بسیج دانش‌آموزی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اداره‌ها و کارخانه‌ها، اصناف و اقشار تخصصی شهرستان کاشان سازماندهی شدند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها