خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی خبر داد

توزیع بیش از 54 هزار بسته معیشتی در مرحله اول از گام سوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از آغاز گام سوم نهضت کمک مومنانه از 6 آذر ماه همزمان با روز ایثار و کمک مومنانه در استان خبر داد و گفت : در مرحله اول از گام سوم 54 هزار و 136 بسته معیشتی توزیع می‌ شود.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست آغاز گام سوم کمک‌های مومنانه در استان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و با توصیه به جوانان؛ بر تبدیل شدن رزمایش کمک مومنانه به نهضت کمک مومنانه تاکید کردند و فرمودند: بایستی این کمک‌ها ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اجرای 6 مرحله از رزمایش کمک مومنانه در قالب دوم گام در استان، گفت: در این مدت 109 میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری و توزیع و قریب 18 میلیارد تومان وام قرض الحسنه نیز پرداخت گردید.

سردار قاسمی عنوان کرد: گام سوم نهضت کمک مومنانه از ابتدای آذر ماه در شهرستانهای استان آغاز شده و مرحله استانی آن فردا 6 آذر ماه روز ایثار و کمک مومنانه در محل حسینیه جماران بیرجند آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد: مرحله دوم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در دی ماه و مصادف با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان آغاز می‌شود و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه و کمک به نیازمندان تا پایان سال جاری ادامه دار خواهد بود، گفت: مرحله سوم از گام سوم کمک‌های مومنانه در بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

سردار قاسمی با اشاره به اضافه شدن چهار کمیته دیگر به مجموعه ستاد رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: در گام سوم توزیع بسته‌های معیشتی در چهار مرحله خواهد بود و توزیع جهیزیه، ازدواج آسان و توزیع پوشاک در بهمن ماه انجام خواهد شد.

وی گفت: در مرحله اول از گام سوم نهضت کمک مومنانه 54 هزار و 136 بسته معیشتی، دو هزار و 886 بسته بهداشتی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد 25 نفر، ایجاد اشتغال برای 26 نفر، اعطا تسهیلات اشتغال زایی برای 889 نفر، توزیع 13 هزار و 32 بسته‌ها لوازم التحریر، تهیه 332 تبلت برای دانش آموزان، توزیع 541 مورد جهیزیه، احداث 6 باب مسکن، تدریس رایگان 80 مورد توسط کمیته آموزش و پرورش در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها