خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: مردم تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سید نظری امروز در یادواره شهدای حوزه یک شهری شهید بروجردی سپاه مهاباد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی برای حفظ انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

وی ملت ایران را یکی از آگاه‌ترین و با بصیرت‌ترین ملت‌‌های سراسر جهان دانست و اضافه کرد: مردم ما نسبت به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب آگاه هستند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نمی‌گیرند.

این مسئول گفت: هدف از برگزاری یادواره شهداء دمیدن روحیه انقلابی گری در جامعه است، شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند، این ما هستیم که با برگزاری این مراسم‌ها از برکات معنوی آن استفاده می کنیم.

وی افزود: به برکت خون شهدای عزیزمان نه تنها دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند، بلکه در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت و همگان به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

سیدنظری تصریح کرد: لازم است با برگزاری یادواره، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و همچنین قدردانی از این خانواده، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

 وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا می تواند بهترین مسیر برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشد، گفت: اگر در این برهه از زمان در بیشتر زمینه ها از جمله فرهنگی، نظامی، اقتصادی، عمران و سازندگی پیشرفت و توسعه داشته ایم، همگان را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات