مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تجهیز سینمای دفاع مقدس از وزارت ارشاد پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۳۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

پیگیر تکمیل و تجهیز سینمای دفاع مقدس اردبیل از وزارت ارشاد هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عبدالله بحرالعلومی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اردبیل نیز همانند سایر استان‌ها نقش تاثیر گذاری در طول دفاع مقدس داشته است اما رشادت‌های ایثارگران اردبیلی در مقطع دفاع مقدس در بخش ادبیات ضعیف منعکس شده است.

وی با بیان اینکه در این عرصه رشادت‌های ایثارگران  اردبیلی ما بنظر بنده در عرصه کتاب و ادبیات عمکرد ضعیف داشته‌اند، گفت: باید در این زمینه با تلاش و برنامه‌ریزی بتوانیم  اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دست هنرمندان و اهالی ادب را که در این زمینه قلم فرسایی کردند می بوسیم و تشکر می کنیم که امروز گوشه ای از این قدردانی را نشان دادیم.

بحرالعلومی تصریح کرد: با توسعه ادبیات دفاع مقدس باید به گوش همگان برسانیم که حمایت‌های مردم اردبیل در دفاع مقدس صرفا به اعزام نیروها محدود نبوده است بلکه مردم اردبیل در پشت جبهه هشت سال جنگ تحمیلی خالق حماسه‌ای ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه تعامل ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس و فرهنگ و ارشاد استان برای پیشبرد اهداف فرهنگی در سطح استان سازنده خواهد بود، تصریح کرد: ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی با اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، تکمیل و تجهیز سینمای دفاع مقدس از وزارت ارشاد پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار