خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: پروژه‌های این قرارگاه به خاطر کمبود منابع مالی تعطیل نمی‌شود بلکه در سخت‌ترین شرایط کشور هم این پروژه‌ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سعید محمد عصر امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی با استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: این قرارگاه، روش های تامین مالی را از بازار سرمایه پیگیری می کند که نمونه موفق آن فروش اوراق منفعت پروژه آزاد راه حرم تا حرم است که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی بیان اینکه قرارگاه خاتم روش های تامین مالی در بازار سرمایه را توسعه خواهد داد، خاطرنشان کرد: این اقدام نه تنها از حرکت نقدینگی موجود در کشور به سمت بازار کاذب جلوگیری می کند بلکه باعث فراهم سازی ظرفیت بیشتر تولید در کشور می شود.

سردار محمد افزود: در حقیقت با این روش هم مشکل نقدینگی سرگردان کشور حل می شود و هم پروژه های زیرساختی کشور شتاب می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون قرارگاه، طرح های خوبی را برای افزایش تولید و رفع مشکلات اقتصادی به بخش های متفاوت دولت تحویل داده است، یادآور شد: با اجرایی شدن این طرح ها نه تنها تهدیدات خارجی نمی تواند مشکلی برای کشور ایجاد کند بلکه این تهدیدها فرصتی برای تولید فراهم می کند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: پیرو توافقاتی که با سازمان برنامه بودجه کشور داشتیم اگر بحث تهاتر و دارایی های غیر مولد در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

سردار سعید محمد امروز علاوه بر بازدید از پروژه راه بجنورد- میامی و شماری از طرح ها و پروژهای عمرانی شهرستان اسفراین، دستور آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان را به صورت ویدئوکنفرانسی صادر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها