خبرهای داغ:
رتبه برتر جشنواره مالک اشتر سپاه خداآفرین در گفت و گو با بسیج:
رتبه برتر جشنواره مالک اشتر سپاه خداآفرین در خصوص اهمیت فرهنگ بسیج و نقش بسیج، گفت: بسیج شکل گرفته از مردم است و پشتیبان است.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴

مهربان صفرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیج در همه عرصه ها از جمله امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور داردو می توان روی ظرفیت بسیج حساب باز کرد.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت بسیج بازوی قدرتمندی برای نهادهای امنیتی بوده و در حوزه اقتصاد مقاومتی ظرفیت بسیج چشمگیر است و می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

صفرپور تاکید کرد: برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی باید فرهنگ بسیجی را نهادینه کرد و این امر با آشنا کردن نسل های نوجوان و جوان محقَق می شود.

این رتبه برتر جشنواره استانی مالک اشتر، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفته اند تا ریشه نظام اسلامی را بزنند، اظهارداشت: بسیاری از توطئه های دشمنان با هوشیاری بسیج و به موقع به صحنه آمدنشان خنثی می شود.
صفر پور ادامه داد: حضور بسیج در عرصه های مختلف نشان از عظمت اندیشه بنیان گذار کبیر نظام اسلامی دارد که این نهاد مقدس را تاسیس کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در راستای محرومیت زدایی گام های متعددی برداشته است، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، ترویج سبک زندگی اسلامی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، روشنگری خانواده ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی، طرح ایتام و اکرام، راه اندازی  کتابخانه اسلامی در آرایشگاه‌ها و حمایت از نیازمندان و زوج های جوان با تهیه و توزیع جهیزیه، لوازم التحریر، البسه و سبدهای معیشتی و ... ، تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم محور اشتغالزا، راه اندازی تعاونی توسط صندوق ها، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در مشاغل اقتصاد مقاومتی، اعزام اردوهای جهادی مختلف، جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به مناطق سیل زده، زلزله زده و رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه در راستای محرومیت زدایی را از فعالیت های بسیج برشمرد.

بسیچ پشتیبان انقلاب است

 این بانوی بسیجی در خصوص فعالیت های خود نیز گفت: در کنار بسیجیان در تلاش هستیم گام های موثری در راستای محرومیت ردایی مناطق محروم برداریم و فعالیت فرهنگی و آموزشی و روشنگری نیز همچنان در حوزه کوثر تداوم دارد.

بسیچ پشتیبان انقلاب است

صفرپور اضافه کرد: با شیوع کرونا نیز فعالیت هایمان را در راستای مبارزه با بیماری کرونا با تولید ماسک آغاز و برای حمایت از آسیب دیگان از این بیماری به سمت تهیه و توزیع بسته های معیشتی سوق دادیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها