مسئول ستاد اقامه نماز استان:

ولایتمداری مهمترین شاخصه یک بسیجی است

حجت الاسلام کریمی در یادوراه آبروی محله شهر وردنجان همه بسیجیان را به الگوگیری از شهدای بسیجی توصیه نمود.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، مراسم یادوراه آبروی محله در شهر وردنجان به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان در این مراسم اظهار داشت: بسیج مختص زمان و مکان خاصی نیست و در هر کجایی که این نظام و انقلاب به آن نیاز داشته باشد حضور دارد همانگونه که از ابتدای انقلاب در همه صحنه ها حاضر بوده و ایفای نقش نموده و حتی تفکر بسیجی به کشورهای دیگر نیز ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی خاطر نشان  کرد: بسیج دارای دو بعد نظامی و معنوی است که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و همین بعد معنوی و اخلاقی است که باعث شد بسیجیان با شور و اخلاص در جبهه ها حضور یابند و از عزیزترین سرمایه خود در راه خدا بگذرند و برای همیشه تاریخ جاودانه گردند.

وی  ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی ترین دوران شجره طیبه بسیج است زیرا این مجموعه با تقدیم شهدای بسیاری به انقلاب اسلامی دین خود را به انقلاب ادا کرد، شهدایی که سرتاسر وصیت نامه آنان توصیه به نماز، ولایتمداری، حفظ نظام و اطاعت از رهبری است فلذا همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نگذاریم روحیه بسیجی در بین ما کمرنگ گردد.

ارسال نظرات