این مخترع بسیجی گفت:از کلیه مسئولین و مقامات عالی کشور تقاضامندم بیش از پیش الطاف خود را به جامعه نخبگان داشته باشند و از نخبگان در امور استفاده کنند تا از فرار مغزها جلوگیری شود .
کد خبر: ۹۲۹۷۹۴۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بسیج ارتش بی‌ادعای مردمی برای حضور ایثارگرانه در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور ازجمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی، دفاعی، نظامی است؛ بسیج مبتکر در حل مسائل خرد و کلان در زمینه‌های متفاوت است و امرز بسیاری  از جوانان بسیجی در سنگر علم مشغول یاری رساندن به مردم این دیار هستند.

حسین گودرزی معصومی ، مخترع بسیجی دانش آموخته رشته فیزیک هسته ای از بروجرد شهر فرزانگان و استعداد درخشان در خانواده مذهبی و فرهنگی چشم به جهان گشودم  که از سال 82 به سمت نوآوری و اختراع  پیش رفت .

 خبرگزاری بسیج از لرستان برای آشنایی بیشتر با این  مخترع بروجردی به مناسبت هفته بسیج با وی به گفت و گو نشست؛


وی با بیان اینکه  دارای 7 مقام در رشته حفظ قرآن کریم بوده ام افزود:از سال 1382 به اختراع و نوآوری روی آوردم و دارای 18 اختراع و کشف 8 فرمول ریاضی ، تالیف وچاپ سه کتاب  هستم .
 
گودرزی  معصومی خاطر نشان کرد:در حال حاضر مدیر مرکز رشد شهید چوبکار وابسته به معاونت علمی پژوهشی سپاه ناحیه بروجرد هستم که در مدت 9 ماه مدیریتم چندین بار مقام مرکز رشد برتر را کسب  کرده ام.

مخترع بسیجی   ادامه داد: از کلیه مسئولین و مقامات عالی کشور تقاضامندم بیش از پیش الطاف خود را به جامعه نخبگان داشته باشند و از نخبگان در امور استفاده کنند تا از فرار مغزها جلوگیری شود و انتظار داریم دیگر سازمان ها که متولی این امر هستند به این مهم ورود پیدا کنند و همانند سپاه و بسیج حمایت نخبگان را داشته باشند .
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات