خبرهای داغ:

نمایش اقتدار بسیجیان پر افتخار هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: بسیجیان با اقتدار به آقا و مولایمان حضرت امام حسین (ع) در تمام عرصه های میدانی موفق و پیروز و سربلند هستند و در مقابل هر گونه تهدیدی جانانه ایستادگی می نمایند.
کد خبر: ۹۲۹۸۰۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم ۵آذر به مناسبت هفته بسیج در ناحیه سپاه هندیجان با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه هندیجان و تعدادی از مسئولان محلی و خانواده های ایثارگر و رزمندگان و بسیجیان خواهر و برادر شهرستان برگزار شد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت: ماهر چه داریم از برکت خون های مطهر شهدا و رهنمودهای شجاعانه مقام معظم رهبری در تمامی صحنه هاهست و از حضور باارزش بسیجیان هندیجان در مراسم ۵آذر به مناسبت هفته بسیج و مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگر و رزمندگان تقدیر و تشکر می شود .

 

وی افزود: بسیجیان هر جا حضور دارند موفق هستند و دشمنان اسلام از نام و اهداف بسیج در هراس بوده و همیشه از بسیجیان شکست خورده اند و الگوی بسیجیان شهدا هستند.

در ادامه گزارش خبری، امام جمعه شهرستان هندیجان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد : مهمترین شاخصه بسیج و بسیجیان در طول عمر انقلاب اسلامی ، ولایتمداری و اطاعت پذیری از فرامین مقام معظم رهبری است و در هشت سال دفاع مقدس حماسه های عظیم آفریدن.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی عنوان کرد : ساده زیستی و دوری از اشرافیگری و تجملات از خصوصیات بسیجیان است و بسیجیان با بصیرت و هوشیار و آگاه هستند.

بعد از صحبت های امام جمعه ،فرماندار هندیجان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت شهدا تاکید به ادامه راه شهدا نمود و اظهار داشت : بایستی تفکر ناب بسیج با بهترین روش فرهنگی ترویج داده شود از اقدامات خوب بسیجیان خدمت رسانی در کارهای جهادی است.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان کشور را حفظ کردندو درمقابل متجاوزان بعثی مبارزه و ایستادگی نمودند وهمچنین در برابر تکفیری ها مقابله کردند و از حرمین مقدس اهل بیت (ع) به عنوان مدافع حرم دفاع نمودند.

بسیجیان در پایان مراسم حرکات نمایشی رزمی و سلاح و همچنین گروه سرود ضحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هندیجان اجرایی خوبی داشتند و از طرف فرماندهی سپاه هندیجان بسیجیان نمونه بسیج خواهر و برادر مورد تشویق و لوح تقدیر و هدیه به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار