خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر۳:

حضرت معصومه(س) تفسیر بلند تبعیت از ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع) گفت: حضرت معصومه(س) تفسیر بلند تبعیت از ولایت است.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

 

حجت الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود پرورش یافت و بدون تردید بعداز امام رضا(ع) در میان فرزندان امام کاظم(ع) از نظر علمی و اخلاقی والامقام ترین آنان است.

وی ادامه داد: یکی از برکات حضور حضرت معصومه(س) در ایران و قرار گرفتن آرامگاه شریفش در قم است که در سایه این بانوی کریمه صدها دانشمند و عالم بزرگ تربیت یافته و در تولید علوم الهی و گسترش آن کوشیده اند.

این مسئول افزود: کراماتی که از آن حضرت به همه مسلمانان و علاقمندان اهل بیت و اهل علم و مراجع عظام رسیده که بی مانند است که همه اهل دل آشنا هستند و همه مردم این نورانیت را با جان و دل احساس کرده اند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع)، تصریح کرد: حضرت معصومه(س) همچون جده اش حضرت فاطمه زهرا(س) در معیارهای ارزشی اسلام یکه تاز عرصه ها و در علم و کمالات و قداست گوی سبقت را از دیگران ربوده بود.

مهدوی گفت: امروزه، تربت پاک آن بانوی بزرگوار اسلام قبله گاه قلوب ارادتمندان به اهل بیت (ع) و دارالشفای دلسوختگان عاشق ولایت و امامت شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار