خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام خدمات شرکت توزیع برق در استان به صورت غیرحضوری به شهروندان و هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: برای دسترسی آسان مردم به خدمات شرکت توزیع برق اپلیکیشن «برق من» در کشور طراحی و راه‌اندازی شد که تمام خدمات شرکت توزیع از طریق آن در دسترس همگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این نرم‌افزار از طریق کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان همدان در دسترس است، گفت: هم‌استانی‌ها با دریافت این اپلیکیشن و نصب آن می‌توانند از ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بهره‌مند شوند.

وی افزود: این اپلیکیشن برای ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انسانی در راستای کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ و به‌منظور کاهش سفر‌های درون شهری و مراجعات حضوری به ادارات برق راه‌اندازی شده است.

جمشیدی با اشاره به خدمات قابل ارائه از طریق این اپلیکیشن گفت: در این اپلیکیشن خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این قسمت‌ها از خدمات شرکت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مشترکین می‌توانند قبض خود را با نصب این اپلیکیشن مشاهده کرده و از طریق آن نیز پرداخت کنند، گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشی‌ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه و سرقت برق و... نیز از دیگر خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «برق من» است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یادآور شد: در صورتی که کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده می‌شود و اگر نیاز به کار عملیاتی و مراجعه باشد بعد از مراجعه اکیپ‌های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه از یکم آذر ماه جاری ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به صورت غیرحضوری بوده است، عنوان کرد: امیدواریم این بار نیز مشارکت و همراهی مشترکین با نصب اپلیکیشن «برق من»، یاریگر ما در مدیریت و کنترل شیوع بیماری کرونا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح «برق امید» ابراز داشت: در این طرح مشترکین به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که مشترکین کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی هزینه برق مصرفی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: مشترکین خوش مصرف نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف خود را به رده کم مصرف‌ها برسانند و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در استان همدان از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی حدود هشت درصد پرمصرف هستند، گفت: هدف از اجرای این طرح سوق دادن مشترکین خانگی به سمت رعایت الگوی مصرف است.

جمشیدی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸۰ هزار مشترک در گروه کم مصرف‌ها در استان قرار دارند که قبوض برق آن از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: ۳۶۶ هزار مشترک برق استان نیز در گروه خوش مصرف‌ها هستند که با رعایت الگوی مصرف در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف برق خود می‌توانند به رده کم‌مصرف‌ها رسیده و از تخفیفات این گروه بهره‎مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: استعلام برق امید و اینکه مشترکین جزوه گروه کم مصرف‌ها بوده و از تخفیفات بهره‌مند شده‌اند، نیز از طریق اپلیکیشن «برق من» در دسترس است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات