مدافعان سلامت وارثان همان رزمندگان دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت: مدافعان سلامت از وارثان همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که اکنون به‌جای دفاع در آن‌سوی مرز‌ها در مراکز بیمارستانی و درمانی با ویروس بیگانه و مهاجم می‌جنگند و شایسته تقدیرند.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

سرهنگ پاسدار علی دالوند  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان،  گفت: هفته بسیج یادآور روزهای به‌یادماندنی از تاریخ انقلاب اسلامی است که به ثمره خون شهدا رزمندگان اسلام در تاریخ کشورمان ثبت و ماندگار شد.

وی افزود: ثبت واقعه تاریخی هشت سال مقاومت، ایثار، گذشت و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فصلی را در تاریخ ایران اسلامی به وجود آورده که جوشش خون شهیدان و اثرات پربرکت آن همچنان ادامه دارد و تا قیامت سبز موعود نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگی برای ظهور رفتارها و منش‌های ایثارگرانه و فداکارانه در جهان اسلام به‌ویژه در کشورهای مقاومت شدند و قرار گرفتن نسل‌ها از ملیت‌های مختلف در کنار یکدیگر و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی اکنون از ثمرات دفاع مقدس در ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد:گرچه امروز از دفاع رزمندگان درنبرد با دشمن از جنس توپ و تانک در کتاب دفاع مقدس ایران خبری نیست اما همچنان فصل‌های ایثار، مقاومت، پایداری، ازخودگذشتگی و ماندن در میان میدان در آن خودنمایی می‌کند.

دالوند بیان کرد: امروز رزمندگانی پای‌کار هستند که با ویروسی منحوس، متقلب و متجاوز می‌جنگند بدون آنکه خاک‌ریزی در برابرشان وجود داشته و یا اینکه سلاح مؤثری برای مقابله داشته باشند، این رزمندگان بدون مرز همان پزشکان، پرستاران، بهورزان و کادر سلامت هستند.

وی افزود: مدافعان سلامت از وارثان همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که اکنون به‌جای دفاع در آن‌سوی مرزها در مراکز بیمارستانی و درمانی با ویروس بیگانه و مهاجم می‌جنگند و شایسته تقدیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار