خبرهای داغ:

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق مرزی ارومیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عملیاتی 28 شهدای سیلوانا از اعزام اکیپ پزشکی به مناطق مرزی ارومیه برای ویزیت رایگان اقشار بی‌بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۳۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

سرگرد پاسدار محمد عطاریان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: توزیع 20 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونای روستاهای نوار مرزی، حضور اکیپ پزشکی در قالب گروه جهادی شهید یاسین قنبری در روستاهای نوار مرزی و ویزیت رایگان روستائیان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و آموزش نکات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، برگزاری میز خدمت در مسجد روستای راژان و دعوت از شهردار، مدیریت شرکت گاز منطقه ای، مدیریت آب و فاضلاب منطقه ای سیلوانا تعدادی از برنامه های این هفته بود.

وی اضافه کرد: شرکت در پویش نذر خون، حضور گروه جهادی دامپزشکی شهید عبدالله پور در روستاهای نوار مرزی و حوزه استحفاظی حوزه 28 برای ویزیت رایگان دام های عشایر بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این ایام است.

این مسئول گفت: حضور گروه جهادی کشاورزی شهید سلیمانی در روستاهای مرزی و استحفاظی حوزه 28 در خصوص اموزش اصول کشاورزی و پاسخگویی به سوالات کشاورزان منطقه، دیدار با روحانیون و ماموستاهای اهل سنت بسیجی منطقه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران منطقه سایر برنامه هایی است که در این ایام برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات