فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت:تاکنون ۱۸ پایگاه برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۹۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در آیین بهره برداری از پروژه های هفته بسیج و رزمایش کمک مومنانه در کمیجان با حضور فرمانده سپاه روح الله گفت: بسیج یادگار پربرکت حضرت امام(ره) برای حفاظت از انقلاب اسلامی است که امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر با برکت آن به نور چشم ملت ایران تبدیل شده و همواره موجب عزت، سربلندی و کرامت ملت ایران بوده است.

وی افزود: بسیج در طول این سال ها همواره کارآمدی خود را به خوبی ثابت کرده و یک کارنامه پرافتخار برای خود به ارمغان گذاشته و هر جا که ملت احساس نیاز کرده اند بسیج حضور با قوت داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی بسیج با تکیه بر مردم و با روحیه جهادی و انقلابی همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و امروز ملت ایران به بسیج و بسیجی بودن افتخار می کنند.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: امروز به مناسبت هفتمین روز از هفته گرامیداشت بسیج شاهد آغاز به کار کردن قرارگاه های جهادی سلامت محور در سطح شهرستان کمیجان هستیم که تاکنون ۱۸ پایگاه برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شده است.

کمیزی افزود: بهره برداری از ۴ منزل مسکونی محرومین که ۱ مورد در روستای آقچه کهریز، ۱ مورد در کمیجان و ۲ مورد در روستای تکیه از جمله برنامه های روز هفتم هفته بسیج بود که با حضور فرمانده محترم سپاه روح الله به بهره برداری رسیدند.

وی بیان کرد: در هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان کمیجان در نظر گرفته شد که عمدتا برنامه ها با رویکرد سلامت محور، مسجد محور ، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیجیان شهرستان کمیجان در ابعاد مختلف از هیچ تلاشی در جهت مبارزه با این بیماری دریغ نکردند و توزیع ۵ هزار کمک مومنانه ، ۵۰ هزار ماسک بهداشتی، ۱۰ هزار بسته بهداشتی و راه اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک که هم اکنون ۲ کارگاه فعال هستند از جمله اقدامات مهم است.

وی گفت: همچنین در طی یک سال گذشته بیش از ۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان انجام شده و اینگونه اقدامات با برنامه ریزی های لازم ادامه خواهد داشت.

کمیزی خاطر نشان کرد: اجرای صحیح و دقیق طرح شهید سلیمانی در دستور کار  قرار گرفته که در این راستا کمیته های تخصصی آموزش و همراه سازی، منابع انسانی، نظارت و پایش ، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و رسانه و گروه های جهادی و حمایت از آسیب دیدگان و نیازمندان تشکیل شده که امروز در این راستا بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه شده که به شکل محله محور در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات