فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری:

شهادت مدافعان امنیت ما را در انجام وظیفه مصمم می کند

سردار منوچهر امن اللهی در مراسم تشییع شهید مدافع وطن استواریکم امین محمدیوسفی بر ادامه راه این شهید توسط سربازان ولایت در نیروی انتظامی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۸۴۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر شهید امین محمدیوسفی گفت: شهادت شهدای مدافع وطن ما را مصمم خواهد کرد که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و مروجین فساد بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عصر امروز پنج شنبه 6آذرماه 1399، آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن، استواریکم  امین محمدیوسفی ازنیروهای کلانتری غرب شهرکرد،  که روز گذشته در درگیری با اشرار به ضرب گلوله به شهادت رسید در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با رعایت کامل شیوه نامه ‌های بهداشتی برگزار شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در این مراسم گفت: درود خدا بر تمام مجاهدانی که در راه حفظ امنیت مردم زندگی خود را به خطر انداختند و به درجه رفیع شهادت دست یافتند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: این شهدای گرانقدر از همه چیز خود گذشتند تا نظام اسلامی سربلند باشد و نوامیس مردم در امنیت زندگی کنند.

وی ادامه داد: برای من و همه پرسنل ناجا بسی جانسوز است که مجموعه انتظامی از حضور چنین همکار دلسوز و فداکاری محروم شد؛ اما شهادت او ما را مصمم خواهد کرد، که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و آن‌هایی که ترویج فساد در جامعه می‌کنند، بپردازیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: حتما راه این شهید ادامه دارد و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌هایی که شهدای این انقلاب داشته‌اند سربازان ولایت در نیروی انتظامی جانفشانی خواهند کرد.

گفتنی است؛ صبح روز چهارشنبه پنجم آذرماه عوامل کلانتری چالشتر در شهرکرد برای دستگیری ۲ نفر متهم تحت تعقیب به محل اختفاء آنان اعزام شدند، که یکی از متهمان حین دستگیری، به وسیله سلاح شکاری به سمت نیروهای انتظامی تیراندازی کرد، که در این مأموریت استوار یکم " امین محمد یوسفی" بر اثر اصابت ساچمه از ناحیه شکم و پا مجروح و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش تیم پزشکی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات