فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مکتب حاج قاسم که مکتب اهل بیت و تمامیت انقلاب است، مصونیت ایجاد می کند
کد خبر: ۹۲۹۸۴۷۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی، در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدای کرمان افزود: در هر عرصه‌ای که می‌نگریم اعم از مردم داری و شجاعت و اخلاق و شهادت و ایستادگی در مسیر حق و... جز زیبایی از حاج قاسم نمی‌بینیم.
 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید سلیمانی را نه فقط فرمانده که مراد و استاد تلقی کرد و گفت: شخصیتی که بالاترین درجه نظامی کشور را دارد و بزرگترین جبهه را در یک منطقه فرماندهی می‌کند و در برابر همه دنیای کفر و الحاد و شقی‌ترین دشمنان دین و اهل بیت و ملت ایران می‌ایستد؛ اما همین انسان عارفی می‌شود که به بزرگترین شخصیت‌های جهان اسلام{توصیه‌های شهید سلیمانی به مراجع}  تذکر می‌دهد.
 
 
وی ادامه داد: او همه معادلات را به هم زد و ما تازه فهمیدیم علی (علیه السلام) در فراق مالک چه کشید آنجا که علیِ زمان ما در کنار پیکر مالک خویش ایستاد{و نماز او را با گریه خواند}.
 
 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید سلیمانی را الگوی عملی جهان اسلام، همه آزادی خواهان و ملت بزرگ ایران خواند و اظهار کرد: همه دوست دارند حاج قاسم سلیمانی شوند و مثل او فدای قرآن و اسلام و ملت خود بشوند؛ اما این اتفاق کوچکی نبود و نمی‌توان حاج قاسم شد، اما او دست یافتنی است، زیرا قرارگرفتن در مکتب حاج قاسم که مکتب اهل بیت و امامین انقلاب است، مصونیت ایجاد می‌کند.
 
 
وی تصریح کرد: یکی از خلأ‌ها را نبود پایگاه مقاومت بسیج دانستیم و برای همین امروز این پایگاه که استانی است افتتاح می‌شود، زیرا با سفید شدن وضعیت استان به لحاظ کرونا، روزانه فقط ۳ هزار دانش آموز و دانشجوی زائر از سراسر کشور و ۲۰ تا ۳۰ هزار زائر از طیف‌های دیگر داریم که مدیریت این حجم از زائر کار ساده‌ای نیست.
 
 
سردار معروفی ادامه داد: این پایگاه از ۲۰۰ پایگاه هر یک به تعداد ۵ نفر داوطلب می‌گیرد که ۲۰۰ نفر آنان در قالب گردان و ۸۰۰ نفر برای امنیت داخل گلزار و مراسم ویژه و... سازماندهی می‌شوند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: به زودی فضای زیبایی برای این پایگاه ساخته و در دو بخش خواهران و برادران فعالیت خواهد کرد.
 
در پایان علی عبدالعلی زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس به فرماندهی این پایگاه منصوب شد.
ارسال نظرات