خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

پلمب ۵ واحد صنفی در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح پنج واحد صنفی متخلف پلمب شدند.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
پلمب ۵ واحد صنفی در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد معصومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این بیماری، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تویسرکان با همراهی نمایندگان فرمانداری، ادارات صمت، بهداشت، تعزیرات و اتاق اصناف از واحد‌های صنفی سطح شهرستان تویسرکان بازدید کردند و با هماهنگی مقام قضائی و شبکه بهداشت، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف اجرا شد.

وی افزود: در این طرح از تعداد ۸۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و به ۱۵ واحد صنفی تذکرات لازم زبانی در خصوص رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی داده شد و ۵ واحد صنفی به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار