به مناسبت هفته بسیج:

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای ارزوئیه در هفته بسیج

امام جمعه، فرمانده سپاه به همراه شورای اداری شهرستان در هفته بسیج با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای ارزوئیه با آرمانهای والای شهیدان میثاق دوباره بستند.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ گلزار شهدای ارزوئیه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، پنج شنبه غبارروبی و گلباران شد.

در این مراسم مسئولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

سرگرد پاسدار امین ایوبی فرمانده سپاه ارزوئیه گفت: بسیج یعنی ما می توانیم و با همین فرزندان در طول چهل و یک سال با تکیه بر توان و نیرو داخل و ظرفیت داخلی در کنار مسئولین و برای حل مشکلات مردم قد علم کرده و تا پای جان ایستاده ایم.

سرگرد پاسدار امین ایوبی خاطر نشان کرد: حلقه اتصال بین ما و خدا شهدا هستند، خدا به ما توفیق دهد به واسطه ی این مسئولیت ها شرمنده مردم نشویم و تا پای جان خدمت گزار مردم و نظام باشیم.

مراسم عطر افشانی و غبارروبی با ادای احترام به مقام شهدای گمنام در گلزار دو شهید گمنام شهرستان پایان یافت.

شهرستان ارزوئیه بیش از ۹۰ شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم انقلاب و آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/تاراش
ارسال نظرات