در حاشیه دیدار فرمانده گردان امام حسین (ع) با رئیس بیمارستان:

ورود گروه جهادی «شهید حاج احمد کاظمی» ابرکوه در امر ساخت‌وساز بخش جدید

فرمانده گردان امام حسین (ع) ضمن دیدار با رئیس بیمارستان و تجلیل از تلاش‌های کادر درمان، آمادگی گروه جهادی شهید حاج احمد کاظمی را جهت مشارکت در امر ساخت‌وساز بخش جدید بیمارستان، اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با هفته بسیج علی مختاری فرمانده گردان امام حسین (ع) به همراه حجت‌الاسلام گلچهره مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول بسیج مهندسین شهرستان با رئیس و مسئولین تنها بیمارستان شهرستان دیدار و از زحمات کادر درمان قدردانی کردند.
در حاشیه این دیدار دکتر علی‌اکبر عسکرنژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های جهادی در امور خدمت‌رسانی به بیماران، روحیه دهی به کادر درمان و ... تقدیر کرده و از فرمانده گردان درخواست کرد تا در صورت امکان تعدادی استادکار و بنا را جهت تسریع در روند امور ساخت‌وساز بخش جدید بیمارستان، معرفی نمایند.
در همین راستا فرمانده گردان امام حسین (ع) نیز قول مساعد داد تا گروه جهادی شهید حاج احمد کاظمی، جهت مشارکت در این امر اعزام شوند.
در ادامه حجت‌الاسلام حسین گل‌چهره هفته بسیج را یکی از نقاط اوج و قوت جمهوری اسلامی و یکی از مهم‌ترین وقایع در طول تاریخ انقلاب دانست و افزود: به لطف خدا امروز بسیج از قالب پرونده و پایگاه خارج شده و به یک تفکر و خط و مشی در کشور تبدیل شده است که علمداران آن از نخبگان هستند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، اذعان کرد: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در مقابل یک تهدید جدی و بزرگ (اعزام ناو‌های آمریکایی به خلیج‌فارس و قصد حمله نظامی) از سوی آمریکا که در پی تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان رقم خورد، ایستاد و همه مردم کشور را در مقابل این تهدید بسیج کرد.
حجت‌الاسلام گل‌چهره در رابطه با جهاد کادر درمان در مقابل ویروس کرونا، گفت: حرکت کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا حرکتی بسیار جدی و با اهمیت است که می‌توان گفت: بعد از سختی‌های کادر درمان در دوران دفاع مقدس، این مجموعه سخت‌ترین روز‌ها را می‌گذرانند و به نوعی در حال امتحان هستند.
گل‌چهره تصریح کرد: بسیج که همیشه در صحنه‌های مختلف حضور دارد، در بحران کرونا نیز تلاش کرده است با اقدامات مختلفی همچون ضدعفونی معابر، حضور در پست‌های غربالگری، راه‌اندازی شیفت ایثار، تهیه آبمیوه برای بیماران و کادر درمان، کمک به ساخت‌وساز‌های بیمارستان و ... یاری گر کادر درمان باشد دین خود را نسبت به آنان ادا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار