فرماندهی ،حوزه نمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام 《علی حسين زاده》را تسلیت گفتند
کد خبر: ۹۲۹۸۶۲۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان.
فرماندهی و حوزه نمایندگی، ولی فقیه وپرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در پیامی درگذشت مادر شهیدوالامقام《 علی حسین زاده 》و برادر پاسدار جناب سرهنگ حسین زاده را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ)
خانواده گرانقدر شهدا به ویژه پدران و مادران معظم این عزیزان، سنگ‌های صبور این ملت‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود، با بصیرت و یقین به اینکه شهادت در راه خداوند متعال عزت ابدی است و شهدا نزد حضرت حق ارتزاق می‌کنند سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و در تاریکی و ظلمت دنیای غرب‌زده نوری برای هدایت شدند. مادران و پدرانی که با تربیت الهی و لقمه‌های پاک و نورانی، فرزندان سرافرازی را در کانون گرم خانواده پرورش دادند که با خلوص نیت خود و تبعیت از ولایت، در راه خدا پرچم این نظام مقدس را در عالم برافراشتند و امنیت و آسایش همگان را تضمین کردند.
پاسداران وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان درگذشت
مرحومه مغفوره حاجیه خانم معصومه محمدیان مادر شهید والامقام《علی حسین زاده》ومادرهمکار عزیزمان جناب سرهنگ جوادحسین زاده
را به تمامی مردم ولایت مدار وشهید پرور شهرستان رفسنجان خاصه مردم شهید پرور روامهران نوق وبازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مادر عزیز و شفاعت شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نماییم.
ارسال نظرات