حجت الاسلام ایزدی در دیدار با فرماندهان پایگاههای بسیج حوزه خدیجه الکبری (سلام الله علیها) این بخش با تبریک هفته بسیج گفت : بسیج تفکری فراگیر برای عمل در راه رضای خداوند دارد
کد خبر: ۹۲۹۸۶۲۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام “حسن ایزدی یزدان آبادی” گفت: تشکل و تفکر بسیجی صرفاً عرصه نظامی و امنیتی را در بر نمی‌گیرد و بسیجیان ما در برهه‌های مختلفی حضور و همت خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به منصه ظهور رسانده‌اند.
    او ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهید سلیمانی گفت: هدف از تاسیس نهاد بسیج مستضعفین از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) دفاع از اسلام، انقلاب و مردم و نگاهی آینده نگر بود و بسیج به خوبی در این مسیر نقش خود را ایفا کرد.
    ایزوی با اشاره به حرکت‌های جهادی بسیج در ادوار مختلف، از نقش تاثیرگذار و ارزشی این نهاد در مقابله با بیماری کرونا یاد کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت نیازمندان باید در اولویت قرار گیرد.
    حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی از همه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواست برای لبیک دوباره به امر رهبری در این زمینه کوشاتر عمل کنند و از حداکثر توان بسیج برای جمع آوری کمک‌های مومنانه استفاده و توزیع درست بین نیازمندان صورت گیرد.
    در حاشیه این دیدار خانم کمالی فرمانده حوزه خدیجه الکبری سلام الله علی‌ها ناحیه زرند از اجرای برنامه‌های مختلف توسط رده‌های این حوزه خبرداد وافزود:دیداروسرکشی از خانواده شهداء، برپایی نشست هم اندیشی، توزیع گوشت نذری به نیازمندان وتوزیع لوازم التحریر به دانش اموزان بی بضاعت، جمع اوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی در راستای رزمایش کمک مومنانه توسط رده‌های این حوزه عنوان نمود
    خبرنگار:رسول سیف الدینی نماینده واحد خبر صدا وسیما در یزدان اباد زرند
ارسال نظرات