یادداشت؛

اخلاص، مرز بین مرگ و زندگی، نامیدی بیگانگان

پای در راه جهاد گذاشت چون دوران دفاع مقدس و به گفته خودش کرونا هم چون جنگ ترس داشت، ولی آمد با شجاعت تمام و مشغول فعالیت در بخش کفن و دفن متوفیان کرونایی شد، آنجا که مرز بین مرگ و زندگی است.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۵۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گاهی وقت ها که فکر می کنم می بینم احلاص از ویژگی های مهمی است که بسیاری از افراد گمنام پس از مدت ها بخاطر همین ویژگی مشهور و محبوب می شوند همچون سردار سلیمانی.

ویژگی بارزی که انسان را در برهه های حیاتی محک می زند تا خلوص فرد را در زندگی و جامعه به معرض تماشا بکشد و حجت الاسلام محمدعلی صادقیان؛ رئیس حوزه علمیه صادقیه تبریز در چنین محکی امسال با شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

این طلبه جهادی را از نزدیک ندیدم و برای مصاحبه دقایقی چند تماس تلفنی گرفتم، هرچند فرصت نشد خدمت ایشان برسم و مصاحبه ای داشته باشم ولی از همان ویژگی هایی که در مصاحبه  همکاران رسانه ای با ایشان دیدم اخلاص را می توان به خوبی دریافت.

کرونا که آغاز شد ایشان پای در راه جهاد گذاشت چون دوران دفاع مقدس و به گفته خودش کرونا هم چون جنگ ترس داشت، ولی آمد با شجاعت تمام و مشغول فعالیت در بخش کفن و دفن متوفیان کرونایی شد، آنجا که مرز بین مرگ و زندگی است.

شاید تصور خیلی از ما انسان ها از روحانیون انجام امور تبلیغی و سخنرانی است ولی در برهه کنونی که کرونا بی حد و مرز می تازد خیلی از روحانیون سینه سپر کردند و در عرصه های مختلف مبارزه با کرونا حضور یافتند، از کمک به کادر درمان و تولید ماسک تا کفن و دفن فوتی های کرونا.

حجت الاسلام صادقیان هم از زمره همین طلابی است که پای در مسیر جهاد گذاشت آن هم با اخلاص و همین بود که تعریف کار بزرگ ایشان به محضر رهبر فرزانه انقلاب رسید و تمچید معظم له را برانگیخت و حجت الاسلام صادقیان سوژه رسانه ها شد و صد البته ناامیدی رسانه های بیگانه که تلاش دارند کار ارزشمند طلاب را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهند.

کار ارزشمندی که برگرفته از تفکر جهادی و بسیجی است و تداوم راه بسیاری از روحانیونی است که در دوران دفاع مقدس نشان دادند طلاب برای دفاع از مردم و کشور جانفشانی می کنند و بر همین اساس است که آمار شهدای روحانیون در کنار دیگر اقشار تامل برانگیز است.     

رقیه غلامی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار