مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان گفت: تفکر و روحیه بسیجی یکی از مهم ترین پدیده های بعد از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، ماموستا عبدالرحمن محمد شریفی امروز در نشست سیاسی پایگاه شهید عباسی حوزه حضرت رسول (ص) سپاه بوکان به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ايـن انقلاب صرفا يك انقلاب كارگرى، دانشجويى يـا حـتى يـك انقلاب روحانى نبود بلکه اين انقلاب متعلق به همه اقـشار جـامعه و مردم است.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان تصریح کرد: يكى از عوامل پيروزى انقلاب اسلامی، بسيج عمومى مردم مسلمان ايران بود، به طوری که دشمن در برابر سيل خروشان عظيم ملت قرار گرفته بود.

 وی به نقش رهبری در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبرى قاطع و داهيانه حضرت امام(ره) که از ميان خود مردم برخاسته بود نقش بسيار اساسى در پيروزى انقلاب داشت.

شریفی گفت: در انقلاب اسلامی ايران، منافع شخصی مطرح نبود و هرچه بود، براساس تشکيل يک جامعه واحد اسلامی بود؛ به همين علت، آگاهی و ايمان همه آحاد کشور در آن تأثير داشت.

وی افزود: تفکر و روحیه بسیجی یکی از مهم ترین پدیده های شگفت انگیز و اعجاب آور انقلاب اسلامی است که با وارد شدن آن در ادبیات انقلاب اسلامی آثار و برکات فراوانی را در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، علمی، و سیاسی برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات