بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پی ترور دانشمند هسته ای، شهید فخری‌زاده

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۰۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار جهانی با ترور دانشمندان ایران اسلامی که در راستای تلاش برای نفوذ و رخنه به طرح‌های اتمی ایران در صدد شناسایی دانشمندان هسته ای کشور است، تا با ربودن و یا ترور آنها در چرخه علمی کشور در زمینه تکنولوژی هسته‌ای اختلال ایجاد کند، هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد، نشانه ای گویا از روند رو به انحطاط و سرنگونی شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق و علم ، به استیصال رسیده اند و با در پیش گرفتن ترور دانشمندان ایران اسلامی چرخه علمی کشور را با اخلال ایجاد کنند اما غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش و روبه جلو رفتن انقلاب اسلامی در تمام عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی و ... و به موازات آن افزایش ،اتحاد و انسجام میان مردم خواهد بود.

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی كشورمان، دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )، خانواده مکرم آن شهید، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

بدینوسیله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار برخورد با عوامل داخلی و خارجی و همچنین گرفتن انتقام سخت از تروریست ها و دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت بشری را دارد.

 
ارسال نظرات