خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اگر به طرف دشمن حرکت کرده و به فکر سازش باشیم دشمن گستاخ‌تر و جری‌تر می‌شود، گفت: راه قرآن راه مقابله و ایستادگی در برابر دشمن است.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۳۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

سازش و مذاکره دشمن را گستاخ‌تر و جریح‌تر می‌کند/ ایران اسلامی در برابر جنایت دشمنان کوتاه نخواهد آمدسردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» اظهار کرد: این شهید والامقام به عنوان رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزرات دفاع  نقش بسزایی در پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای کشور ایفا کرد.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی با بیان اینکه تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی با جنایت و اقدامی ناجوانمردانه یکی از دانشمندان بزرگ هسته‌ای کشور را به شهادت رساندند، گفت: یکی از اهدافی که دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی دنبال می‌کند مورد هدف قرار دادن نخبه‌های کشور از جمله نخبگان هسته‌ای است و طی سال‌های گذشته ترورهای هدفمند علیه دانشمندان هسته‌ای کشور را در پیش گرفته‌اند و در این عرصه با اقدامات کور خود دانشمندان بزرگی را به شهادت رسانده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به طور قطع پاسخ محکمی به عاملان این جنایت تروریستی خواهد داد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر این جنایت کوتاه نخواهد آمد و پاسخ قاطع و محکمی به دشمنان نشان خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای اقدامی برای جلوگیری از دستیابی کشور به علوم مدرن و پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی است، بیان کرد:  دشمنان نظام و انقلاب بدانند راهی که شهید «فخری‌زاده»ها آغاز کرده‌اند هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و با ترور دانشمندان هسته‌ای برنامه هسته‌ای و اتمی کشور به عقب نمی‌رود بلکه در پاسخ به ترورها، دانش هسته‌ای  با اراده ملی توسعه خواهد یافت.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه با ترور و به شهادت رساندن شهید «احمدی روشن» بسیاری از دانشجویان رشته تحصیلی خود را به رشته فیزیک هسته‌ای تغییر دادند، تاکید کرد: دانشجویان با این اقدام اعلام کردند که اقدامات و جنایت‌های دشمنان تاثیری در اراده آنان نخواهد داشت و مسیری که دانشمندان و شهدا رفته‌اند را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه به طور قطع اقدام و تلاش دشمنان با ترور بزرگان و فرماندهان برای رسیدن به هدف همواره بی‌تاثیر بوده و به نتیجه نخواهند رسید، تصریح کرد: درست است که امروز دشمن یکی از عزیزان را از ما گرفت و به شهادت رساند اما به یقین خون پاک این شهید بزرگوار و تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که ایشان در بخش هسته‌ای داشتند جایگزین خواهد شد و مسیر این شهید همواره پویا خواهد بود و با ترور این بزرگان، «سلیمانی»ها و «فخری‌زداه»ها راه آنان را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: به طور قطع در برابر این خباثت‌ها و جنایت‌ها که دشمن در این زمینه دارد، آن چیزی که ما را مصم‌تر می‌کند مسیر انقلابی بودن و گام دوم انقلاب است که باید با قدرت تمام در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و با توان و تلاش مضاعف در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی عنوان کرد: رویکرد دشمن علیه نظام و انقلاب هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند اما متاسفانه با وجود دشمنی‌های دشمنان با نظام و انقلاب و ترور فرماندهان و دانشمندان  شاهد این هستیم که برخی از مسئولین هنوز هم به دشمن امید بسته‌اند و دم از مذاکره می‌زنند و بر این باور هستند با روی کار آمدن رئیس جمهور دیگر در آمریکا مجدد می‌توان به آنها امیدوار بود که  این برداشت اشتباهی است که این آقایان دارند.

سردار مجیدی با بیان اینکه طبق آیات قرآن اگر به طرف دشمن حرکت کرده و به فکر سازش باشیم دشمن به سادگی قانع نمی‌شود بلکه گستاخ‌تر و جری‌تر می‌شود، اظهار کرد: راه مذاکره و سازش با دشمن راه قرآن و انقلاب نیست بلکه راه قرآن راه مقابله و ایستادگی در برابر دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئولی که در مسیر مذاکره و سازش با دشمن قدم بردارد منفور است، یادآور شد: ملت ما راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را انتخاب کرده و به عنوان سرباز ولایت در کنار ولایت می‌مانند و گوش به فرمان ولی خود در مسیر شهدا حرکت می‌کنند که به طور قطع موفقیت در این مسیر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بعدازظهر روز جمعه 7 آذر ماه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات