خبرهای داغ:
بسیج مداحان، شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان استان قم در بیانیه‌ای مشترک جنایت مذبوحانۀ ایادی ظلم و فتنه را به‌شدت محکوم کرند.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۳۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

باری دیگر دست سفاک ظلم و استکبار از آستین مزدورانشان به در آمد و خون پاک سربازی فداکار، دانشمندی نامدار و مدیری توانمند را در غروب جمعه‌ای بر زمین ریخت. شهید دکتر محسن فخری‌زاده، پدر طرح‌های هسته‌ای سرزمین شور و شرف، با گلوله‌های مزدوران استکبار جهانی و فرزند نامشروعش رژیم صهیونسیتی، غرق به خون شد و رخت شهادت بر تن کرد.

بسیج مداحان و مدیران، شورای هیئات مذهبی استان و کانون مداحان قم، ضمن اینکه جنایت مذبوحانۀ ایادی ظلم و فتنه را به‌شدت محکوم می‌کند، شهادت این سرباز سرافراز و فداکار میهن اسلامی‌مان را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله)، امت شهیدپرور و مقاوم ایران، جبهۀ مقاومت در سرتاسر عالم و خانوادۀ معزز شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از مسئولین امر، خواستار انتقام عاجل از مزدوران خونخوار و فتنه‌جوی زمان در هر نقطه از این کرۀ خاکی هستیم، تا دل‌های جریحه‌دار وارثان شهادت تسلی یابد و همگان بر قدرت مقابله به مثل سربازان حیدرکرار پی برده، دیگر خیال چنین جنایاتی را در سر نپرورند.

بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی.
شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان استان و شهرستان‌های قم
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات