به مناسبت ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده ؛

بیانیه هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری

در پی اقدام تروریستی و کوردلانه ترور دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده هیات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری بیانیه را صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام صادره را با هم مرور می کنیم ...

ﺑﺴﻢ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه دانشمند هسته ای و مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی،دکتر محسن فخری زاده؛ توسط عمال استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی غمی سخت و جانکاه است.

شهید والا مقام فخری زاده در سال های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خود در عرصه علمی و پژوهشی بی وقفه در حال مجاهدت بود که ثمره این تلاش ها رشد و بالندگی ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه های راهبردی کشور و نیز تربیت شاگردانی چون استاد شهید مجید شهریاری می باشد.

هر چند این ترور وحشیانه اولین خباثت از دشمنان ملت و کشور ایران عزیز و قهرمان مان نیست، لکن چنین اقدامات بزدلانه ای، خلل و خدشه ای در حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علم و فناوری، دفاعی و هسته ای وارد نخواهد ساخت و نتیجه آن پرورش دانشمندانی چون شهید فخری زاده عزیز در عرصه علم و دانش و مدیریت است و به اذن الهی قله های افتخار را یک به یک فتح خواهند نمود.

هیات رزمندگان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، جامعه علمی کشور، ملت متدین ایران اسلامی و خصوصا خانواده گرانقدر آن شهید، ضمن محکوم دانستن این اقدام تروریستی، از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه‌ی دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن می باشد.

ارسال نظرات