به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

اهدای خون بسیجیان در شهرستان فارسان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و مدیران رده های اقشار بسیج شهرستان فارسان با حضور در پایگاه انتقال خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۳۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و مدیران رده های اقشار بسیج شهرستان فارسان با حضور در پایگاه انتقال خون در این طرح خداپسندانه شرکت کردند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فارسان که در این امر خداپسندانه، بسیجیان شهرستان را همراهی می کرد در این خصوص به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: ایرانیان همواره پرچمدار گذشت و ایثار و سخاوت هستند. به خصوص در این بین بسیجیان دلاور همیشه پیشگام و پرچمدار گذشت و فداکاری هستند.

آقای عربی افزود: در این شرایط وخیم کشور و درگیری مردم ما با ویروس منحوس کرونا بانک خون کشور اعلام کرده بود که میزان ذخیره خونی کشور رو به اتمام بوده و به شدت نیازمند خون هستیم، لذا ما نیز تصمیم گرفتیم تا به همراه جمعی از بسیجیان شهرستان فارسان با حضور در پایگاه انتقال خون و اهدا خون حداقل کمکی کرده باشیم.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و قدردانی از حضور پرشور و خوب آنان در این طرح اهداء خون، گفت: بسیجیان همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان گرفته تا دفاع از حریم اسلام و انقلاب حضوری حماسی و پرشکوه داشته و دارند به نحوی که امروز این نهاد ارزشمند مردمی نه تنها به نماد افتخار و اقتدار دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده، بلکه تفکر و فرهنگ بسیجی در فراسوی مرزها نیز به عنوان الگوی ستمدیدگان و مستضعفین جهان شناخته می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار