خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با گرامی داشت یاد و نام شهید محسن فخری زاده اظهارداشت: دشمنان بدانند هزاران جهادگر، علم و عمل شهید فخری زاده را به دست می گیرند.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۳۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار زهرایی در افتتاحیه مرکز بهداشت بخش یامچی، با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است و بسیجیان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کنند، افزود: دشمنان بدانند جهادگران بسیجی با قلم زدن راه علمی این شهید و با قدم زدن عمل جهادی ایشان را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: با شهادت این شهید فخری زاده ها در نسل جوان برای جهاد علم و فناوری شکل خواهد گرفت چراکه راه جوانان ما زیر پرچم ولایت و در امتداد عاشوراست و مدل آن را در دفاع مقدس تجربه کرده و به رخ جهانیان کشیدیم و اکنون مدلی برای بلاد اسلامی هستیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: مدلی که با شیوع کرونا جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید دولت هایی را که داعیه متمدن بودن را داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان که تفکر مقاومت و حمایت از مطلومان عالم را در دل بلاد کفر جا دادیم و نشر دادیم جبهه خدمت رسانی و حرکت جهادی را هم شکل خواهیم داد.
سردار زهرایی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: طبق فرموده رهبر انقلاب ما در داشتن منابع در دنیا سرآمد هستیم ولی متاسفانه در استفاده درست از این منابع ضعف فراوان داریم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: امروز محرومیت زدایی، مردم پایه کردن اقتصاد و مبارزه با فقر و فساد برای سپاه و بسیج یک ماموریت اساسی است و می کوشد با تمام توان همچنان که در دوران دفاع مقدس به میدان آمد برای تحقق این ماموریت نیز به میدان آمده و افتخار دیگری به کارنامه درخشان خود بیافزاید.

دشمنان بدانند هزاران جهادگر علم و عمل فخری زاده را ادامه می دهند

افتتاح پایگاه سلامت بخش یامچی با حضور سردار زهرایی مسول بسیج سازندگی کشور ظهر امروز افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها