خبرهای داغ:
فیمابین سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصار الرضا(ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی:
امروز طی مراسمی تفاهم نامه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای و ایجاد محتوای جذاب و اثرگذار فیمابین سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصار الرضا(ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۴۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) استان امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصار الرضا (ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در زمینه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای و ایجاد محتوای جذاب و اثرگذار اظهار داشت: امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که مغز انسان و ذهن آحاد مردم درگیر رسانه‌های مختلف است.

رضایی، داشتن سواد رسانه ای را برای آحاد جامعه لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: متأسفانه امروز در حوزه سواد رسانه‌ای ضعف جدی را مشاهده می‌کنیم و عموم مردم نسبت به این سواد و دانش مشکل دارند لذا جامعه نیازمند شکل گیری یک نهضت سواد رسانه‌ای است.

وی، بر واکسینه شدن مردم در برابر تعداد رسانه ها تاکید کرد و افزود: در این راستا گام نخست در سازمان بسیج برداشته شده و برای ۴ هزار و ۱۵۰ نفر مخاطب اولیه آموزش‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۶۰ مدرس سواد رسانه‌ای آموزش دیدند، بیان کرد: ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مخاطب کلاس‌های آنلاین ما بوده و از محتوای این کلاس‌ها بود.

وی گفت: نیازمند این هستیم که سایر سازمان‌ها نیز در این حوزه ورود پیدا کنند و با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان تبلیغاتی و موفق در این حوزه است بستری فراهم شد که تفاهم نامه مشترکی را با اداره کل تبليغات اسلامی داشته باشیم.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه در این تفاهم نامه از ظرفیت اساتید کشوری و استانی در بستر آنلاین استفاده می‌شود، گفت: آموزش سواد رسانه‌ای، انتقال مفاهیم، دانش تخصصی و آموزش تخصصی تولید محتوا در بستر فضای مجازی از جمله سرفصل‌های این تفاهم نامه است.
 
وی با بیان اینکه امروزه فعالین معاند و ضد انقلاب تلاش می‌کنند مردم را نسبت به نظام و اصل اسلام بدبین کنند، عنوان کرد: ما باید مردم را در مقابل این موارد آشنا و سواد رسانه‌ای را ترویج و تقویت کنیم.

حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در دنیای اطلاعات و ا تباطات امروز؛ آموزش رسانه و سواد رسانه‌ای یک ضرورت است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به ترور و شهادت شهید فخری زاده افزود: شخصیت این شهید برد جهانی دارد و افکار زیادی را متوجه خود می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای بیان کرد: امید است بتوانیم جنبش خوبی را در حوزه سواد رسانه داشته باشیم.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: امروز خانواده‌ها ناچار به آشنایی با فضای رسانه هستند در حالی که سواد رسانه‌ای ما بسیار کم است و خطر آن بیشتر از نفع آن است.

وی، رسانه و فضای مجازی را لازمه زندگی امروزدانست و گفت: امروز بسیاری از کار‌ها از طریق فضای مجازی انجام می‌شود که اگر این علم را نداشته باشیم آسیب می‌بینم.

مدیرکل تبليغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است، تصریح کرد: امید است با آموزش به فرزندان و تربیت سربازانی برای جنگ رسانه و فضای مجازی در این مسیر نیز پیروز باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها