خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس پژوهشکده و اندیشکده آرکا خبر داد:
پژوهشکده و اندیشکده آرکا، داوران و اساتید همایش ملی علمی پژوهشی "فتح الفتوح ۱" را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

دکتر ایمان ایمانی فر، سردبیر سلسله همایش های علمی فتح الفتوح و رئیس پژوهشکده و اندیشکده آرکا، در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با بیان اینکه اساتید و داوران "فتح الفتوح1" معرفی شدند، اظهار داشت: داوران اولین مرحله از سلسله همایش های علمی فتح الفتوح عبارتند از: دکتر دکتر جعفر جهانی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و عضو هیئت علمی پژوهشکده آرکا، به عنوان دبیر علمی این همایش؛ دکتر علیرضا صدرا، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پژوهشکده آرکا؛ دکتر ابراهیم عباسی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز و عضو هیئت علمی پژوهشکده آرکا؛ و دکتر ایمان ایمانی فر، به عنوان سردبیر همایش های علمی فتح الفتوح1.
وی در ادامه گفت: همچنین امروز در جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و معاون جوانان وی، تفاهم نامه ای در رابطه با گام دوم انقلاب و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت امضا شد.
به گفته ایمانی فر، در این جلسه، پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فضای عملیاتی شدن این بیانیه در اداره کل ورزش و جوانان بحث شد.
رئیس پژوهشکده و اندیشکده آرکا ادامه داد: پس از امضای تفاهم نامه، قرار بر این است که کارگروه های تخصصی با هیئت علمی پژوهشکده آرکا در موضوعات خاص برگزار شود و شرح اقدامات و وظایف و اندیشکده هایی که لازم است در حوزه جوانان و ورزش، در فهوای بیانیه گام دوم در استان اتفاق بیفتد، مورد بررسی و تبادل نظر و ارائه ایده و نظر قرار بگیرد.
وی گفت: جلسه فوق، جلسه ای بسیار راهبردی و خوبی در حوزه ورزش و جوانان و نیز پژوهشکده آرکا بود؛ چراکه یکی از محوری ترین مخاطبان بیانیه گام دوم هم جوانان هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها