فرمانده لشکر عملیاتی۳حمزه(ع) گفت: دشمنان با ترور و اقداماتی از این نوع هرگز نمی‌توانند مسیر پیشرفت ایران را متوقف کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۸۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده، اظهار کرد: دشمن با ترور و به شهادت رساندن فرزندان مخلص ایران اسلامی نمی تواند در عزم و اراده مردم برای دفاع از نظام و انقلاب خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه شهادت دانشمندان پرآوازه کشورمان تداوم بخش راه پرافتخار پیشرفت های علمی و فناوری کشور خواهد بود، ادامه داد: بنابراین جوانان این مرز و بوم بیش از پیش تلاش خواهند کرد که راه شهدا را ادامه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بار دیگر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی وحشیانه دانشمند ارشد حوزه دفاعی کشورمان را به شهادت رسانده و چهره پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: جنایتکاران گمان می کنند با ترور و خشونت می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین ایجاد کنند در حالی که سخت در اشتباه هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تلاش کرده اند با شیوه های مختلف و ترفندهای ناجوانمردانه، سد راه پیشرفت علمی ملت عظیم و مقاوم ایران شوند که به فضل الهی به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات