خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۸۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «محسن فخری‌زاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دست‌های آلوده استکبار جهانی آشکار شد و در اقدامی ذلت بار چهره زشت خود را نمایان ساخت و با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی ناجوانمردانه را با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست به چشم دیدند.

شهادت این شهید بزرگوار ثابت کرد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، در رأس آن آمریکا و صهیونیست جنایتکار از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال کشور کوتاهی نخواهند کرد و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند با شیوه‌های مختلف سد راه پیشرفت علمی ملت ایران شوند. آنها در خیال باطل خود غوطه ورند و به اهداف خود نخواهند رسید.

در میان مومنان، مومنانی هستند که برعهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندارند.

اما خطاب به دشمنان این نظام مقدس و عوامل داخلی، که هنوز هم به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند بدانند تا آخرین قطره خون پایبند پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهیم بود و ذره‌ای از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی عقب نخواهیم نشست و هر لحظه آماده جانفشانی برای ایران عزیز خواهیم بود.

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان این اقدام غیر انسانی را محکوم و ضمن طلب مغفرت و رحمت واسعه برای شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده، مراتب تبریک و تسلیت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم شهید بزرگوار و ملت شریف ایران اعلام می‌دارد و از مسؤلین انتظار داریم در لبیک به پیام رهبری عزیز و خواسته قاطبه مردم شهید پرورمان با عاملان و آمران این جنایت چنان برخوردی داشته باشند که آنها را از کرده خود پشیمان و عبرتی برای سایر بدخواهان گردد.

والسلام علی عباداالله الصالحین

انتهای پیام/

ارسال نظرات