خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار «بسیج»:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: آنچه دشمن را عصبانی می‌کند خصوصاً در علوم دفاعی در جنگ سخت، جنگ نرم و هسته‌ای، وفاداری این شخصیت‌ها همچون شهید فخری زاده به نظام است.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۳۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان نظام دست به اینگونه جنایتها در ایران اسلامی می زنند و شخصیت‌هایی در این سطح از نظر علمی، صداقت و وفاداری به انقلاب را به شهادت می رسانند.

 وی خاطرنشان کرد: شخصیت های علمی بسیاری داریم که در مباحث علوم مختلف از جمله هسته‌ای برجسته هستند اما آنچه دشمن را عصبانی می‌کند خصوصاً در علوم دفاعی در جنگ سخت، جنگ نرم و هسته‌ای، وفاداری این شخصیت‌ها به نظام است که با صداقت، وفاداری و ولایت‌مداری  دوره ای در خدمت نظام بودند.

دشمنان قطعاً از این چهره‌های متعهد و متخصص برای نظام نمی‌خواهند

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی افزود: وقتی جنبه علمی، فرد را از نظر تخصص در جایگاهی قرار می دهد که این علم و تخصص با تعهد همراه است و کسانی که با ایمان و  صادقانه بر عهد و پیمان‌ها امتحان خودشان را پس می دهند قطعا  دشمنان عناد و دشمنی خودشان را با اصل نظام در این موقعیت ها نشان می دهند.

 وی یادآور شد: در سال گذشته نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از شهید فخری زاده صراحتاً نام می‌برد و مشخص است که دشمنان با شناختی که در سیستم جاسوسی شان از این شخصیت به دست آوردند می دانستند که چقدر ایشان نسبت به نظام متعهد است.

نوفرستی ادامه داد: دشمنان قطعاً از این چهره‌های متعهد و متخصص برای نظام نمی‌خواهند و هر از چندگاهی این شخصیت‌ها را از ما می‌گیرند که جای تاسف دارد از این جهت که این‌ها سرمایه نظام هستند.

 وی با بیان اینکه در زمینه شهادت تبریک و تسلیت داریم گفت: تبریک از این جهت ‌که نظام اسلامی این‌چنین شخصیت هایی را در بستر خودش تربیت کرده است که با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب هستند و جای تسلیت دارد که چنین شخصیت هایی را باید با دقت امنیتی بیشتر حفظ کنیم که به راحتی از ما گرفته نشوند.

این اقدامات مذبوحانه  نشانه عجز و ناتوانی دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی اظهار داشت: این جریان یک روز بعد از آزادی جاسوس صهیونیستی که با سه نفر از ایرانی‌ها تبادل شد از سوی استکبار جهانی، ایادی آن‌ها و رژیم صهیونیستی صورت گرفت و تقارن این عملیات هم‌زمان با سالگرد شهید هسته‌ای شهید شهریاری است.

 وی ادامه داد: از طرفی، بعد از روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا  متاسفانه علی‌رغم توصیه‌های ولایت که تأکید کردند هرکدام بر سر کار بیایند چیزی عوض نخواهد شد برخی از غرب‌گراها در سیستم اجرایی در گفتمان و عمل خود روند اعتمادسازی و ایجاد ارتباط برای مذاکره با غرب را دنبال می‌کنند.

 نوفرستی با بیان اینکه حال مشخص شد که به تعبیری سگ برادر شغال است تصریح کر: ممکن است در آمریکا جمهوری خواهان به صورت علنی با نشان دادن چنگال‌های خودشان  و حزب دموکرات به‌صورت حساب‌شده کار می‌کنند و همان‌طور که در زمان اوباما شخصیت‌های هسته‌ای را از ما گرفتند اینها به صورت پیچیده تر و سیاسی شخصیت های ما را می گیرند.

 وی متذکر شد: انتظار مردم از مسئولین نظام این است همان طور که فرمانده سپاه و فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح اعلام کردند قطعاً متناسب با کیدها و دشمنی‌ها در جای خودش پاسخ مناسب خواهند داد و از آنجاییکه رهبری سیاست‌های راهبردی و کلان را برعهده دارند و نیروهای مسلح براساس دستورات فرمانده کل قوا اقدام لازم را به موقع دنبال می کنند.

مذاکره با غرب کاملاً مردود است/ برخی از مشکلات امروز جامعه نتیجه مذاکرات است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: بعضی از غرب گراها و لیبرال‌ها با این‌گونه اقدامات دشمن می‌خواهند رعب و وحشت را در بدنه جامعه ایجاد کنند تا به این نتیجه برسند که علی‌رغم این‌که آمریکایی‌ها از تعهدات شان در مذاکره خارج شدند بازهم به دنبال راه غلط قبلی مباحثی را دنبال می کنند که کاملاً مردود است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و غرب نشان دادند که تعهدی به مذاکرات و تعهدات خود ندارند و منافع خودشان را در سطح بین‌الملل، منطقه و کشور دنبال می کنند.

 نوفرستی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای ایران افزود: این اقدامات مذبوحانه نشانه عجز و ناتوانی دشمن است که در این موقعیت، چنین شخصیتی را از ما بگیرند اوج ذلت آن‌ها را نشان می دهد و تنها راه پاسخ این گونه حرکت‌ها پاسخی است که در خصوص ترور شهید سلیمانی داده شد.

تنها پاسخ در مقابل دشمن را قرآن داده است

 وی با تاکید بر اینکه قطعاً تنها پاسخ در مقابل دشمن را قرآن داده است گفت: فقط باید با عزت ، صلابت و اقدامات متناسب با دستورات قرآن، روایات و طبق فرمایش ولایت پاسخ دشمن را داد و هرگز نباید مردم تصور کنند با مذاکره و رفت‌وآمدها می‌توانند چیزی را عوض کنند.

 نوفرستی با اشاره به فرمایش رهبری در شورای اقتصاد کشور که فرمودند " سیاست‌های کلان کشور روشن است و این رفت و آمدها و مذاکرات مشکلی از کشور حل نکرده است" افزود: بعضی پیوسته از مذاکرات در رسانه ها، فضای مجازی و فضای حقیقی تعبیرهایی می کردند که می خواهد با این نشست ها و مذاکرات معجزه ای شود اما نه تنها گره گشایی نشد بلکه بر مشکلات جامعه افزوده شد که آثار آن را این روزها می بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها