البته در پرانتز بگویم (با) همکاری برخی مراکز تصمیم‌گیری در بیرون سازمان که روز جمعه شما شاهد بودید چقدر شبکه را دچار مشکل کردند، بتوانیم به تلاش‌ها بیفزاییم و وظایفمان را بهتر انجام دهیم.»
کد خبر: ۹۲۹۹۷۳۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر شبکه خبر در واکنش به انتقادها از بخش‌های خبری تلویزیون مبنی‌ بر تأخیر در اطلاع‌رسانی درباره حادثه شهادت محسن فخری‌زاده، از فشارهای خارج از سازمان گلایه کرد.
روز جمعه شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت و به فیض شهادت رسید. خبری که خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای بازتاب پیدا کرد. با این حال در ساعات اولیه ترور و حتی شهادت محسن فخری‌زاده ضعف صداوسیما در اطلاع‌رسانی و واکنش سریع به این اتفاق، به ویژه در بخش‌های خبری و شبکه خبر، با انتقاداتی مواجه شد.
عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر در حاشیه مراسم آغاز پخش اچ‌دی شبکه‌های سیما در بخش کوتاهی از سخنانش به‌صورت تلویحی به این انتقادات واکنش نشان داد و آن را حاصل فشارهای بیرون از سازمان دانست.
بوالی در بخشی از صحبت‌های خود که در یک ارتباط ویدئویی و خطاب به عبدالعلی علی‌عسکری مطرح می‌شد، گفت: «امیدواریم با تلاش بیشتر همکارانمان ارتقای محتوا و سرعت‌بخشی در اطلاع‌رسانی را داشته باشیم و البته در پرانتز بگویم (با) همکاری برخی مراکز تصمیم‌گیری در بیرون سازمان که روز جمعه شما شاهد بودید چقدر شبکه را دچار مشکل کردند، بتوانیم به تلاش‌ها بیفزاییم و وظایفمان را بهتر انجام دهیم.»

ارسال نظرات