دانشجوری رشته پزشکی در گفت و گو با بسیج:

توکل و تلاش رمز موفقیتم بود

امینی نیا رمز موفقیت  خود را تلاش و داشتن اراده برشمرد و اضافه کرد:  رمز اصلی برای رسیدن به موفقیت مطمئناً تلاش مناسب است که الحمدالله برای من هم نتیجه داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۰۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران،  مائده امینی نیا عضو بسیج و  نخبه علمی  استان که در کنکو سال 99 رتبه 96 را در رشته تجربی آورده است در گفت  و گو با خبرنگار بسیج در رامسر  گفت: از دوران ابتدایی عضو بسیج شدم و تقریبا ۶ تا ۷ سا ل عضو بسیج هستم.

امینی نیا رمز موفقیت  خود را تلاش و داشتن اراده برشمرد و اضافه کرد: انگیزه زیاد، داشتن ساعت مطالعه مناسب و استفاده بهینه از وقت و منابع درسی بود که  رمز اصلی برای رسیدن به موفقیت مطمئناً تلاش مناسب است که الحمدالله برای من هم نتیجه داد.

وی  ادامه داد:ساعت مطالعه من بین ۹ تا ۱۰ ساعت بود. مطالعه من از ساعت ۸ صبح معمولا شروع می‌شد تا ۱۱/۳۰ شب و با استراحت‌های بین مطالعه، میانگین روزی ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه می‌کردم.

این دانشجوی رشته پزشکی به نقش خانواده در موفقیت خود هم اشاره کرد و افزود: نقش خانواده در موفقیتم خیلی زیاد بود. ازخانواده ام تشکر می‌کنم. خانواده ام شرایطی را فراهم می‌کردند و خانه را آرام‌تر می‌کردند که من مطالعه داشته باشم. امسال با توجه به شرایط کرونا که کنکور به تعویق افتاد خانواده ام در حفظ روحیه ام خیلی موثر بودند و خانواده ام منابع و امکانات مناسب را برای بنده فراهم می‌کردند.

امینی نیا در پایان توصیه کرد: دانش آموزان و به ویژه پشت کنکوری ها  از وقت شان به نفع احسن استفاده کنند و تلاش و مطالعه شان را بیشتر کنند. تا جایی که می‌توانند تلاش و پشتکار زیاد و توکل بر خدا داشته باشند تا به هدفی که دارند برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار