خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار«بسیج»:

مقاومت تنها راهبرد نجات‌بخش در برابر دشمن/ شهادت فخری زاده گوشزدی به مسئولین

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: شهادت فخری زاده به مسئولین گوشزد می کند که تنها راهبرد نجات‌بخش در برابر دشمن راهبرد مقاومت است و مردم و رهبری به مذاکره و سر یک میز نشستن با دشمن هیچ گونه موافقتی ندارند.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

محمد مهدی دیانی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: شهادت ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و مجاهد نستوه دکتر محسن فخری زاده در آستانه سالروز شهادت بزرگ‌مرد صنعت هسته‌ای کشور دکتر شهریاری اتفاق افتاد نشان‌دهنده این واقعیت است که دشمنان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند پیشرفت یک کشور اسلامی را ببینند.

وی افزود: دشمنان وقتی نمی توانند ببینند که یک کشور اسلامی پله‌های رشد و ترقی را طی می‌کند؛ با پشت‌پا زدن به همه قوانین بین‌المللی شخصیتی بزرگمرد مانند شهید فخری زاده را که یکی از استوره های علمی ما در حوزه صنعت هسته‌ای بود به شهادت رساندند.

دشمن با ترور کور می خواهد جلوی پیشرفت علمی کشورهای اسلامی را بگیرد

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی دانشمندان مسلمان ایرانی مرزهای علم را در نوردیدند و به مراتب بالای علمی رسیدند نهایت استیصال دشمن را نشان می دهد که با ترور کور تصور می‌کنند می‌توانند جلوی پیشرفت علمی کشورهای اسلامی را بگیرند.

 وی تأکید کرد:  درخواستی که از مسئولین ذیربط داریم اینکه ضمن شناسایی هرچه سریع تر آمران و عاملان اصلی این اقدام تروریستی، پاسخ قاطع، بموقع، دندان‌شکن و بازدارنده در دستور کار قرار دهند.

 دیانی عنوان کرد: اساتید بسیجی با خون شهید بزرگوار میثاق می بندند که حرکت علمی ایشان را در همه عرصه ها تداوم ببخشند.

وی با تأکید بر اینکه این حادثه نکته‌ای را به مسئولین گوشزد می کند که تنها راهبرد نجات‌بخش در برابر دشمن راهبرد مقاومت است متذکر شد: مردم و رهبری به مذاکره و سر یک میز نشستن با دشمن هیچ گونه موافقتی ندارند.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی افزود: قطعاً با اینگونه از دشمنانی که بویی از منطق، مروت و جوانمردی نبردند مذاکره اصلاً معنا و مفهوم ندارد. دشمنانی که حتی الفبای قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کنند و دانشمندان آزاده و مقتدر ما را ناجوانمردانه به شهادت می رسانند.

اعلام انزجار مردم از آمریکا و اسرائیل در فضای مجازی

وی با اشاره به پیام مردم ایران در پاسخ به سران استکبار گفت: مردم با حضور در فضای مجازی و با اعلام برائت از دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل که دستشان به خون شهدا آلوده است انزجار خود را علنی اعلام کنند.

 این استاد دانشگاه افزود: مردم با روحیه مقاومتی که از خود نشان می دهند به همه کسانی که در هر پست و جایگاهی هستند رسمی و علنی اعلام کنند که خواهان هیچ‌گونه مذاکره‌ای با دشمن نیستند و تنها راه رویارویی با دشمن مقاومت و ایستادگی پای اصول انقلاب اسلامی است.

ملت امام حسین(ع) پای میز مذاکره با یزید زمان نمی نشیند

دیانی با بیان اینکه به فرموده شهید سردار سلیمانی " ما ملت امام حسینیم"  از این پیام شهید درس می گیریم که ملت امام حسین(ع) پای میز مذاکره با یزید زمان نمی نشیند افزود: قطعاً هیچ‌گونه رابطه‌ای مخصوصاً با کشورهایی که بویی از منطق نبردند نه‌تنها موجب نمی‌شود که کشور ما پیشرفت کند بلکه عزت ما خدشه‌دار می شود.

 وی با تأکید بر اینکه به هیچ شیوه ای با هیچ کشوری که دست در دست آمریکا و صهیونیست دارد نمی‌توانیم مذاکره کنیم یادآور شد: کشورهایی مثل عربستان سعودی که با آمریکا و صهیونیست هم پیمان شدند از سوی خود این کشورهای غربی به عنوان  گاو شیرده خوانده شدند بنابراین آمریکا و اسرائیل از برخی کشورهای عربی مثل عربستان استفاده ابزاری می کنند و آنها را در جهت اهداف خودشان قربانی خواهند کرد.

 مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی تصریح کرد: رابطه برقرار کردن با آمریکا و اسرائیل غاصب رابطه با شیطان است همانطور که امام راحل تشبیه کردند آمریکا را به شیطان بزرگ ، همچون شیطان  دست از خوی استکباری خودشان برنمی‌دارند و پیمان با آن‌ها به‌مثابه پیمان با شیطان است و چنین چیزی در دستور کار مومنین قرار نمی گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها