مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه امروز باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: ارتباط با جوانان نکته بسیار مهمی است که روحانیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۴۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگارسپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد معدودی از مدیران و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت مدارس علمیه استان تهران در سالن جلسات غدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه این استان و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آیت الله کاظم صدیقی رئیس شورای هماهنگی بسیج و امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام علی پناهی مسئول بسیج طلاب استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و شهادت شهید علمی محسن فخری زاده گفت: دوران طلبگی از الطاف الهی است که باید شاکر این موقعیت بود.

وی ادامه داد: طلاب باید به وظیفه خود خوب عمل کنند، مردم امروز از آنها توقع طلبگی دارند.

این مقام مسئول وجود انقلاب اسلامی را دلیل رونق منابر دانست و افزود: طلاب باید از فرصتهای طلایی این انقلاب به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام بهرامی با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه امروز باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، تصریح کرد: ارتباط با جوانان نکته بسیار مهمی است که روحانیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. امروز در حوزه های فکر و اندیشه، اخلاق و معاشرت باید با جوانان هم اندیشی کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در پایان بیان کرد: البته نباید از خودمان غافل شویم، باید به فکر خودسازی هم بود.

 

 

ارسال نظرات