خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۹ تن و ۹۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۶۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کشف بیش از ۲۹ تن کود شیمیایی احتکار شده در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و مشارکت و همدلی مردم عزیز و با همکاری و تعامل کارکنان سپاه ناحیه بهار از دپو و احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمیایی در انباری اطلاع حاصل شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به همراه کارکنان سپاه ناحیه در بازرسی از این انبار، ۲۹ تن و ۹۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش کود‌های شیمیایی کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: این انبار با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی گفت: با توجه به اینکه احتکار و قاچاق کالا و اقلام مصرفی، باعث رکود اقتصادی در کشور می‌شود از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*توقیف بیش از ۳ هزار قطعه ماهی کپور فاقد مجوز در بهار

نوری اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به استان‌های غربی، به چهار دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه ماهی کپور زنده در وان‌های مخصوص فاقد هر گونه مجوز که به قصد انتقال و فروش در یکی از استان‌های مرزی حمل می‌شد، کشف و چهار متهم نیز در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات